معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

راه اندازی بیمارستان صحرایی در تازه آباد

کد خبر: 302895
|
12:53 - 1397/06/19
نسخه چاپی
راه اندازی بیمارستان صحرایی در تازه آباد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی بیمارستان صحرایی در تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، دکتر بهمن روشنی اظهار داشت: در بازدید وزیر محترم بهداشت، ازشهرستان ثلاث باباجانی و نیز پیگیریهای فرماندار و نماینده مردم این شهرستان درمجلس شورای اسلامی ، بیمارستان صحرایی تازه آباد در محل دانشگاه پیام نور برپا می شود.

وی با بیان اینکه درحال حاضر آماده سازی و زیرسازی محوطه ی بیمارستان صحرایی درحال انجام است، افزود: اقدامات لازم جهت جذب نیرو شامل پزشک متخصص، پزشک عمومی وکادر درمان انجام شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد تختهای این بیمارستان حدود ۵۰ تخت است، اظهارداشت :بخش بستری، اورژانس،اتاق عمل، رادیولوژی وزایشگاه ازجمله بخشهای این بیمارستان صحرایی است.

وی بافت کوهستانی وصعب العبور بودن را از مشکلات مردم منطقه برشمرد و تصریح کرد:بیمارستانی که در شهرستان ثلاث باباجانی درحال ساخت بود پس از زلزله سال گذشته و زلزله ۵.۹ ریشتری اخیر به دیوارهای آن خساراتی وارد شده که احتمال دارد امسال به بهره برداری نرسد لذا برآن شدیم که با برپایی بیمارستان صحرایی مشکل مردم منطقه را برطرف کنیم.

دکتر روشنی با اشاره به اعزام نیروهای درمان به ثلاث باباجانی گفت: به طور متناوب تیم های تخصصی پزشکی جهت ویزیت بیماران به منطقه اعزام شدند ودرحال حاضر یک متخصص زنان از نیروهای داوطلب درحال خدمت است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد