مسئول بسیج کارگری سپاه نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه خبر داد

آغاز رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی «شیفت ایثار» در کرمانشاه

کد خبر: 302901
|
08:59 - 1397/06/20
نسخه چاپی
آغاز رزمایش بزرگ خدمت‌رسانی «شیفت ایثار» در کرمانشاه
مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: رزمایش بزرگ خدمات رسانی شیفت ایثار در سه کارخانه کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سرهنگ برزو شریفی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری سپاه نبی اکرم(ص) در قالب «شیفت ایثار» در سه کارخانه بزرگ جهان فولاد غرب، سیمان غرب و نیروگاه حرارتی بیستون انجام می شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقای بهره وری و کمک به رونق تولید در زمینه بازیافت ضایعات تولیدات قابل بازیافت دانست.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در رزمایش خدمات رسانی، در بسیج کارگری بسیجیان با عشق و علاقه در قالب شیفت ایثار فی سبیل الله و بدون چشمداشت به بازیافت مواد، جمع آوری ضایعات، تعمیر و نگهداری، ایمنی و بهداشت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این کارگران بسیجی با روحیه فرهنگ و تفکر بسیجی این اقدامات را انجام می دهند افزود: حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ بسیجی قشر کارگری در این رزمایش سهیم هستند.

سرهنگ شریفی که مسئول سازمان بسیج کارمندان استان کرمانشاه نیز می باشد از برگزاری این رزمایش در سطح بسیج کارمندان در قالب اردوهای جهادی خبر داد.

وی افزود: کارمندان بسیجی استان نیز به همراه کارگران در نهضت خدمات رسانی شیفت ایثار در نیروگاه بیستون حضور می یابند.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه این رزمایش در راستای کسب آمادگی کارگران و کارمندان بسیجی برای مقابله با شرایط جنگ اقتصادی در مراکز کار و تولید استان برگزار خواهد شد گفت: بسجیان استان کرمانشاه ثابت می کنند که با وجود تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان هرگز دست از کار و تلاش برنمی دارند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد