درس مقاومت از فرهنگ عاشورایی گرفته‌ایم؛

سردار ریحانی: دشمن به دنبال گرفتن پایگاه‌ مردمی نظام است

کد خبر: 302910
|
12:49 - 1397/06/20
نسخه چاپی
سردار ریحانی: دشمن به دنبال گرفتن پایگاه‌ مردمی نظام است
اسلام آبادخبر:فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: پایگاه مشروع مردمی مایه اقتدار ملی نظام است و دشمن به دنبال گرفتن این پایگاه مردمی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار بهمن ریحانی امروز سه‌شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه اسلام‌آباد غرب اظهار داشت: فرهنگ عاشورایی به ما درس ایستادگی و مقاومت داده است.

وی افزود: مردم ایران اسلامی با تاسی از همین فرهنگ از گردنه‌های اقتصادی سخت که بزرگترین حربه دشمنان است عبور خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: ۴۰ سال است دنیا نظاره‌گر جنگ‌های بزرگی در این کره خاکی بوده و اکثر این جنگ‌ها بین مسلمانان و آمریکا بوده است.

سردار ریحانی دلیل وقوع این جنگها را ناشی از شکل‌گیری واقعیت بزرگی در تاریخ و جغرافیای این جهان دانست و تصریح کرد: حقیقتی به نام اسلام در حال پیش‌روندگی است.

وی بیان داشت: اسلام هم پیش‌روندگی و هم پیش‌برندگی دارد؛ آنها هم نمی‌توانند این حقیقت را بپذیرند و اجازه گسترش دهند چون فضای مهندسی آنها کوچکتر می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: استکبار می‌داند جهان اسلام از صدر تاکنون به دنبال مفاهیم و شعارهایی همچون آزادی و رهایی از اسارت و زیر یوق استکبار بودن است و بر اساس این شعار هم عمل کرده است.

سردار ریحانی تصریح کرد: عصبانیت و ناراحتی دشمن به خاطر حرکت پرشتاب جهان اسلام است که نمی‌تواند آنرا ببیند.

وی پایگاه مشروع مردمی را مایه اقتدار ملی برشمرد و افزود: جهان استکبار به دنبال گرفتن این پایگاه مردمی است که با ایجاد تفرقه‌ در بین مردم آنرا دنبال می‌کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد