امام جمعه اسلام آبادغرب خبر داد:

برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در اسلام آبادغرب

کد خبر: 302917
|
19:12 - 1397/06/20
نسخه چاپی
برگزاری اجتماع بزرگ عزاداران حسینی در اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب از برگزاری اجتماع عظیم عزاداران حسینی اسلام آبادغرب در روز هفتم محرم خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین در جلسه هماهنگی شئون فرهنگی  ومذهبی  شهرستان از برگزاری اجتماع عظیم عزاداران حسینی در اسلام آبادغرب با پخش زنده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی خبر داد.

 

وی افزود: این اجتماع بزرگ در عصر روز هفتم محرم در محل جایگاه مصلای نمازجمعه در بلوار یادگار امام (ره) برگزار می شود و با وصف اینکه در همه کوچه و خیابان های شهر هیئات مذهبی به چشم می خورد و همه اینها از شعائر دین اسلام است، اما هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ اتحاد و انسجام هیئات و رونق سینه زنی است و همه هیئات و عزاداران حسینی در این برنامه میزبان هستند و متعلق به هیچ کسی نیست.

 

حجت الاسلام مهری با اشاره به عزاداری حسینیه اعظم زنجانی ها ، گفت: شهرستان ولایی اسلام آبادغرب پتانسیل این را دارد و ما باید این را فرهنگ سازی کنیم و استارت این کار را بزنیم تا برای  امسال و سال های آینده،  این برنامه با پوشش شایسته رسانه ها و صدا و سیما به یک حرکت عظیم فرهنگی مختص اسلام آبادغرب تبدیل شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر ما قدمی در این زمینه برداریم، علی رغم تمام مشکلات اقتصادی و کمبودها مردم پای کار می آیند و

 مردم خودشان برای امام حسین(ع) سنگ تمام می گذارند.

 

امام جمعه شهرستان با بیان اینکه؛ ما "شهر شهیدان مرصاد" را نباید فقط روی کاغذ بنویسیم، تصریح کرد: باید برای امام حسین(ع) مایه بگذاریم واین کار می تواند آغاز یک حرکت خوب و مثبت برای معرفی چهره مذهبی این شهر شهیدپرور و مردم شهرستان باشد تا یک حرکت فرهنگی و معنوی خوب از شهرستان به سراسر کشور برسد.

 

وی افزود: این کار نوکری اباعبدالله الحسین است و مسئولین باید از کادر اداری بیرون بیایند و با اعتقاد این را بعنوان یک توفیق ببینند و انشاءالله یک مراسم در شأن مردم شهر شهیدان مرصاد برگزار شود.

 

در ادامه خسرو تمری مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب و دبیر کمیته شئون فرهنگی شهرستان به بیان جزئیات برنامه پرداخت و همه کارکنان و کارمندان ادارات و ارگان ها، مسئولین، هیئات مذهبی و عاشقان اباعبدالله الحسین را به همکاری در این برنامه معنوی دعوت نمود.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها