لزوم روشنگری دستاوردهای انقلاب؛

سردار ریحانی: انقلاب، ایران را از دره ذلت به اوج عزت آورد

کد خبر: 302934
|
08:48 - 1397/06/22
نسخه چاپی
سردار ریحانی: انقلاب، ایران را از دره ذلت به اوج عزت آورد
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم دستاوردهای انقلاب گفت: انقلاب اسلامی، ما را از دره ذلت به اوج قدرت آورد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در همایش «تبیین و گفتمان‌سازی چهل‌سالگی انقلاب» ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: اساس و بستر دین اسلام بر اساس فرهنگ عاشورایی است.

وی بیان داشت: وقایع انقلاب و موفقیت و سربلندی‌های این ۴۰ ساله بعد از آن بر اساس همین فرهنگ بوده است و پیشروی انقلاب بر همین اساس شکل گرفت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: رزمندگان دفاع مقدس نیز بر محور همین فرهنگ عاشورایی ایثار و جانبازی کردند، هرجایی تمسک به این فرهنگ کردیم موفق و سربلند بودیم.

سردار ریحانی گفت: اگر دشمنان نظام امروز ناراحت و عصبانی هستند چون بر اساس همین تفکر ناب از تهدید و تحریم نترسیده‌ایم و ثابت قدم مانده‌ایم.

وی با بیان اینکه تا زمانی که بر اساس همین تفکر باشیم موفق و سربلندیم، گفت: در آستانه چهل سالگی انقلابی هستیم که ما را از دره ذلت به اوج قدرت عزت بالا برد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: کشوری بودیم که قبل از انقلاب هیچ هویتی نداشتیم و اسلام بی‌هویت آمریکایی و اسلام طاغوتی در جامعه بود، امروز تمام مشکلات و چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم به اینجا رسیدیم.

سردار ریحانی تصریح کرد: باید دستاوردهای انقلاب را روشنگری کرد، اگر حقایق و دستاوردها را بازگو نکنیم رسالت و حق امام و شهدا را به جا نیاورده‌ایم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد