القائات فضای مجازی دشمنان، برخی مسئولان را مرعوف کرده است

سردار ریحانی:بسیاری ازمدیران در دفاع از انقلاب لکنت زبان دارند

کد خبر: 302975
|
12:05 - 1397/06/25
نسخه چاپی
سردار ریحانی:بسیاری ازمدیران در دفاع از انقلاب لکنت زبان دارند
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: برخی از مدیران در دفاع از انقلاب کوتاهی می کنند و لکنت زبان دارند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار بهمن ریحانی امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از برترین های امر به معروف و نهی از منکر دستگاههای دولتی کرمانشاه با تسلیت ایام محرم اظهار داشت:امر به معروف اساس دین ما و براساس فرهنگ عاشورایی است و استحکام و پیروزی های انقلاب و دوران دفاع مقدس برگرفته ازهمین فرهنگ بوده است.

وی افزود: امروز وقتی بحث امر به معروف را مطرح می کنیم تنها به معروفات و منکرات کوچک می پردازیم اما معروف بزرگی هم هست و آن حفظ نظام است که امام راحل آن را از نماز هم بالاتر می دانست.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد:امروز پایه های مستحکم نظام ما در معرض خطر و سست شدن قرار گرفته و منکراتی انجام می شود که این پایه ها را تهدید می کند.

وی بیان کرد:۴۰ سال از انقلاب اسلامی می گذرد و در این مدت حکومت و ابزار تحقق شعارهای انقلاب در اختیار داشتیم تا حکومت دینی و اسلامی را برای رسیدن به تمدن اسلامی پایه ریزی کنیم.

سردار ریحانی با بیان اینکه ۴ خطر برای تمام جوامع وجود دارد گفت: انجام کارهای بزرگ و به دست گرفتن آن توسط افراد فرو مایه وتنگ نظر، کنار گذاشتن افراد متعهد و انقلابی، دچار حاشیه شدن و آگاهانه در جاده دشمن قدم زدن از جمله این موارد است.

وی ابراز داشت: در این میان سوال هایی مطرح است که آیا جمهوری اسلامی کارآمد بوده است که جواب این سوال را باید در دو مولفه رسیدن به شعارها و تبدیل تهدید به فرصت جست و جو کرد، آیا بهتر از این می توانستیم جامعه را اداره کنیم، آیا تلقی مردم با کارآمدی منطبق است؟

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه عنوان داشت: در پاسخ به این سوالات باید گفت با هزاران دلیل و سند می توان ثابت کرد که نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام چالش ها یک نظام کارآمد بوده است که اقتدار نظامی، پیشرفت علمی، پیشرفت های عمرانی گواه این امر هستند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران در دفاع از انقلاب کوتاهی می کنند و لکنت زبان دارند، افزود: متاسفانه برخی پیشرفت ها را نمی گویندو اعتماد به نفس خود را از دست داده اند.

سردار ریحانی با بیان اینکه امروز دشمن با همه ظرفیت و توان خود پای کار آمده است، گفت: تنه و ریشه های انقلاب منسجم است و شاخ و برگش دنیا را فرا گرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها