در نیمه نخست امسال؛

کرمانشاهی ها ۱۱ روز هوای «ناسالم» تنفس کردند

کد خبر: 302976
|
12:14 - 1397/06/25
نسخه چاپی
کرمانشاهی ها ۱۱ روز هوای «ناسالم» تنفس کردند
مسئول اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت:از ابتدای سال تاکنون هوای استان کرمانشاه ۱۱ روز ناسالم بوده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، جمال رحمانی در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون هوای استان کرمانشاه ۹ روز در وضعیت هشدار و ۲ روز در حالت بحرانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به کاهش آلودگی ها نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود:عمده روزهای آلوده استان از نظر تعداد و شدت مربوط به شهرستان های نواحی مرزی استان است.

مسئول اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به آمارهای دریافتی از ایستگاه های مستقر برای آنالیز ذرات گرد و غبار وضعیت سالم یا غیرسالم بودن هوا تشخیص داده می شود که برای انتشار هشدارهای بهداشتی نتیجه این آمارها به مرکز بهداشت ارسال می شود.

رحمانی با اشاره به اینکه ۹ ایستگاه سنجش آلودگی در سطح استان داریم گفت: امسال همه این ایستگاه ها راه اندازی و نواقص احتمالی آنان نیز برطرف شده است.

مسئول اداره نظارت و پایش اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه بیان کرد: ۲ نمایشگر نیز در زیبا پارک کرمانشاه و دیگری در شهرستان قصرشیرین نصب شده است و بر مبنای آن مردم می توانند اطلاعاتی نظیر شاخص آلودگی و ذرات معلق را تشخیص دهند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد