باحضور گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع) و کوثر بسیج/

برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اسلام آبادغرب+تصاویر

کد خبر: 302983
|
13:07 - 1397/06/26
نسخه چاپی
برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اسلام آبادغرب+تصاویر
اسلام آبادخبر: رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2 در اسلام آبادغرب برگزارشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) باحضور گردان های بیت المقدس، امام حسین(ع) و کوثر بسیج سپاه شهرستان اسلام آبادغرب برگزارشد.

در آغاز این رزمایش، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا، مسئولین شهرستان و فرماندهان نظامی ارتش و انتظامی در معیت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان از گردان های حاضر در میدان سان دیدند.

 

 

سرهنگ پاسدار فرامرز باوندپپور در این رزمایش ضمن خیر مقدم به مدعوین، مسئولین شهرستان و نیروهای گردان های بسیجی شهر شهیدان مرصاد، ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت گفت و بر حضور با بصیرت و دشمن شکن بسیجیان شهرستان درود فرستاد.

 

سرهنگ باوندپور با محکوم نمودن توهین یک روزنامه به اهل بیت(ع) و ساحت مقدس حضرت رقیه(س)، خواستار برخورد قضایی با حرمت شکنان شد.( مشروح سخنرانی دراینجا)

 

در ادامه حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان ضمن عرض خیرمقدم به تمامی بسیجیان بی ادعا و همیشه در صحنه شهرستان اسلام آباد غرب بیان کرد ؛ قیام عاشورا اگرچه در سال 61 هجری به وقوع پیوست اما از انجا که هدف آن مبارزه با حکومتی بود که بنیانش بر پایه سیاست تزویر ، دروغ بنا نهاده بود و برای رسیدن به خواست خود از هر کاری از جمله تحریف دین بهره جست قیامی زنده ، پویا و ماندگار در تاریخ هست و خواهد بود .

 

 

امام جمعه شهرستان افزود بر این اساس نهضت حسینی و قیام عاشورا اباعبدالله عبرت های فراوانی را برای امروز  و فردای ما در طول تاریخ داشته و دارد بعد از قیام عاشورا قیام های حق طلبانه بسیاری شکل گرفت و از ان زمان تا دوران معاصر دارد و الگو و سرمشق خود را حادثه کربلا می دانند و دانسته اند.( مشروح سخنرانی دراینجا)

 

به گزارش خبرنگاراسلام آباد خبر، در ادامه رژه پیاده وخودرویی گردان های بیت المقدس وامام حسین (ع) در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج در سطح شهر اسلام آبادغرب برگزار گردید( مشروح گزارش دراینجا)

 

در ادامه نیروهای گردان های بیت المقدس وامام حسین (ع) جهت تمرینات تاکتیکی به منطقه عمومی رزمایش در پادگان شهید حفیظی اسلام آبادغرب اعزام شدند.

 

سرهنگ قاسمی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان اسلام آبادغرب در رابطه با این رزمایش اظهار کرد: رزمایش حفظ انسجام و آمادگی گردان های بیت المقدس ناحیه اسلام آبادغرب همزمان با سایر نواحی استان کرمانشاه به مدت 24 ساعت از ساعت 7 روز دوشنبه 26 شهریورماه 97 به مدت تا ساعت  7صبح تاریخ 27 شهریورماه در اردوگاه شهید حفیظی با حضور سه گردان نوع اول برگزار گردید.

 

 

وی افزود: مقدمات این رزمایش به صورت فراخوانی و پیاده روی و نمایش اقتدار با حضور شش گردان؛ سه گردان نوع اول و سه گردان نوع دوم در سطح شهرستان اسلام آباد غرب برگزار گردید، اما برنامه 24 ساعته باحضور سه گردان نوع اول یعنی گردان بیت المقدس حوزه امام علی حمیل و گردان بیت المقدس حوزه شهری شهید مطهری و گردان بیت المقدس حوزه سید الشهدا برگزار گردید.

سرهنگ قاسمی عنوان کرد: هدف از این رزمایش,اولا حفظ انسجام و آمادگی بسیجیان و در مرحله دوم نمایش اقتدار و نشان دادن قدرت اقتدار بسیج و سپاه به دشمنان و استکبار و شیطان بزرگ امریکا و اسرائیل بوده و ان شاءالله ما مقدمات ارتش 20 میلیونی را برای انقلاب جهانی و شکوه و عزت حضرت صاحب الزمان(عج) فراهم کنیم.

 

گفتنی ست؛ سردار مینایی و سرهنگ مرتضی مرادی جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از تمرینات تاکتیکی بسیجیان در منطقه عمومی رزمایش بازدید بعمل آوردند.

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها