فلاحت پیشه مطرح کرد:

جلسه سوال از رئیس جمهور کمک زیادی به حل مسائل و مشکلات اقتصادی نکرد

کد خبر: 302992
|
12:40 - 1397/06/26
نسخه چاپی
جلسه سوال از رئیس جمهور کمک زیادی به حل مسائل و مشکلات اقتصادی نکرد
اسلام آبادخبر: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به رغم اینکه در روز سوال از رئیس جمهور دو طرف سعی کردند ملایم صحبت کنند، اما مباحث آن روز کمک زیادی به حل مسائل و مشکلات اقتصادی نکرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از فارس، نشست سوال اقتصادی نمایندگان از رئیس جمهور سه‌شنبه (6 شهرویورماه 97) در مجلس شورای اسلامی با 5 محور اقتصادی برگزار شد.

 

 

نهایتا نمایندگان از چهار سوال درباره عدم کنترل قاچاق توسط دولت،‌ عدم اقدام شایسته نسبت به کاهش بیکاری مفرط،‌ علت رکود اقتصادی شدید در چند سال گذشته و علت افزایش شتابان ارزهای خارجی و کاهش شدید ارزش پول ملی قانع نشدند و تنها از سوالی درباره علت استمرار تحریم‌های بانکی قانع شدند. 

 

 

لذا حسن روحانی رئیس جمهور نتوانست مجلس را درباره چهار سوال مربوط به بیکاری،‌ مقابله با قاچاق،‌ افزایش نرخ ارز و رکود اقتصادی شدید قانع کند.

 

 

در همین رابطه حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگوبا خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: بنده شخصا معتقد هستم به رغم اینکه دو طرف با منطق صحبت کردند و سعی کردند ملایم صحبت کنند، اما اینها کمک زیادی به حل مسائل و مشکلات اقتصادی نکرد.

 

 

وی افزود: نیاز ما مقصر یابی نیست بلکه مقصود این است که بنشینیم و با هم مشکلات کنونی کشور را حل کنیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص عدم ارجاع سوال به قوه قضاییه هم عنوان کرد که این را باید از خودشان سوال کنید.

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

    پربازدیدترین ها