مدیر کل راهداری کرمانشاه خبر داد:

جریمه ۳۱ شرکت متخلف حمل و نقلی در کرمانشاه

کد خبر: 303003
|
11:01 - 1397/06/27
نسخه چاپی
جریمه ۳۱ شرکت متخلف حمل و نقلی در کرمانشاه
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از جریمه ۳۱ شرکت متخلف حمل و نقل در استان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر،فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد، با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون مواد ۱۱ و ۱۲  از ابتدای سال تا کنون اظهار داشت: در قالب کمیسیون ماده ۱۲ در ۶ ماه نخست امسال ۱۵ جلسه رسیدگی به تخلفات ۸۱ شرکت و موسسه حمل و نقل کالا و مسافر تشکیل و اتخاذ تصمیم شد.

وی افزود: از مجموع تصمیمات اتخاذ شده ۸۱ رای شامل ۳۱ مورد جریمه، ۳۵ مورد تبرئه  و پنج مورد لغو پروانه و نیز تعطیلی یک شرکت و لغو پروانه تعلیقی آن و صدور ۹ مورد تذکر بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه در مدت مشابه سال قبل نیز هفت جلسه کمیسیون ماده ۱۲ تشکیل و به ۶۱ مورد تخلف شرکتها و موسسات حمل و نقلی کالا و مسافر رسیدگی و اتخاذ تصمیم شد تصریح کرد: از مجموع تصمیمات صادره ۲۸ مورد تذکر ۱۷ مورد تبرئه ۱۶ مورد جریمه اجرایی شد.

وی همچنین از برگزاری جلسه کمیسیون ماده ۱۱ به منظور صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری و روستایی، رسیدگی به تخلفات حرفه ای رانندگان بخش عمومی حمل و نقل جاده ای کالا و مسافر خبر داد.

به گفته کرمی در نیمه نخست امسال ۱۲جلسه کمیسیون ماده ۱۱ تشکیل و به تخلفات ۱۲۳ راننده رسیدگی و اتخاذ تصمیم شده است که از مجموع تصمیمات صادره ۷۵ مورد تذکر، هشت مورد برائت و ۴۰ مورد منجر به غیر فعال کردن کارت هوشمند راننده شده است.

وی بیان کرد: سال قبل نیز با تشکیل جلسات این کمیسیون، ۹ جلسه تشکیل و به تخلفات ۱۱۳ راننده رسیدگی و اتخاذ تصمیم شده که از مجموع آرای صادره ۲۹ مورد تذکر، ۱۶ مورد تبرئه و ۶۰ مورد منجر به غیرفعال کردن کارت هوشمند رانندگان متخلف شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها