فرمانده سپاه اسلام آبادغرب:

دفاع مقدس گنجینه ای گهر بار از ارزش های والای اسلامی و انسانی است/ تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در اسلام آباد غرب

کد خبر: 303037
|
12:52 - 1397/06/31
نسخه چاپی
 دفاع مقدس گنجینه ای گهر بار از ارزش های والای اسلامی و انسانی است/ تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در اسلام آباد غرب
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه اسلام آبادغرب ضمن تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای گهر بار از ارزش های والای اسلامی و انسانی است که باید در اذهان و باورهای مردم زنده بماند.

به گزارشاسلام آباد خبر، سرهنگ  پاسدار فرامرز باوند پور در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان اسلام آباد غرب ضمن تسلیت ایام محرم، شهادت امام سجاد(ع) و گرامیداشت  و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس گنجینه ای گهر بار از ارزش های والای اسلامی و انسانی است که باید در اذهان و باورهای مردم زنده بماند،  چون سرمایه ای زنده و جاوید برای نسل آینده و تمام کسانی خواهد بود که جویای سرزندگی و سعادت هستند و از آن سیراب می گردند.

 

وی با نثار درود و سلام به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا و آرزوی طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری اظهار کرد: دوران دفاع مقدس سرشار از خلوص و خلوت حضور حق بود، آن روزها کسانی بودند که با ایثار و صمیمیت، "ما می توانیم " را به نمایش گذاشتند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیان داشت: فرهنگ دفاع مقدس ظرفیتی عظیم برای اخلاق پروری، هنر و روحیه سازندگی و رستگاری به شمار می رود و به دلها نور، عشق ، نشاط و مقاومت می بخشد.

 

وی این هفته را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان،  ایثارگران 8 سال دفاع مقدس،  نیروهای مسلح و مردم شهیدپرور شهر شهیدان مرصاد که در طول دفاع مقدس همواره پشتیبان رزمندگان اسلام و جبهه های غرب بوده اند، تبریک و تهنیت عرض نمود.

 

سرهنگ باوند پور با اشاره به  برنامه های متعدد و متنوع که هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان برگزار می شود، اظهار کرد:  در اولین روز از برنامه های دفاع مقدس علاوه بر حضور بسیجیان و پاسداران در  رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور در کنار نیروهای انتظامی و ارتش،  ایستگاه صلواتی و  مسابقه ورزشی  در حوزه های بسیج خواهران برگزار می شود.

 

 

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا، مراسم آبروی محله ، مسابقات متنوع ورزشی، برگزاری نمایشگاه، غبارروبی مزار شهدا را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی، نهضت روشنگری، دیدار با خانواده شهدا و ویزیت رایگان  در سطح پایگاههای محلات شهرستان برگزار می شود.

 

 

فرمانده سپاه اسلام آبادغرب با اشاره به اینکه دومین روز از هفته دفاع مقدس با برگزاری مراسم صبحگاه دانش آموزی و نواخته شدن زنگ مقاومت و سپاس در دبیرستان شاهد امام حسین(ع) با حضور مسئولین و خانواده های شهدا آغاز می شود، گفت:  دیدار با خانواده شهداء، نشست  بصیرتی، محفل انس با قرآن و اعزام مربیان شبکه ملی بسیج همگام با کشاورز نیز از جمله برنامه های دومین روز از هفته دفاع مقدس است.

 

 

سرهنگ باوندپور گفت: صعود به تپه نورشهداء، برگزاری مسابقه فرهنگی،  مسابقات تیر اندازی  و تجلیل از سربازان نمونه مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس در سومین روز از این هفته است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اسلام آباد غرب عنوان کرد: در سایر روزهای هفته دفاع مقدس نیز؛ مسابقات ورزشی، نشست بصیرتی، برپایی ایستگاه صلواتی، اجرای کلنیک سیار دامپزشکی، برگزاری اردوی جهادی، همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ، محفل انس با قرآن، برگزاری یادواره آبروی محله، و خاطره گویی با حضور رزمندگان دفاع مقدس از جمله برنامه هایی است که اجرا می شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها