خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب:

دفاع مقدس ثمره نهضت عاشورا بود/ هشت سال دفاع مقدس الگویی راهبردی برای توسعه کشور است

کد خبر: 303041
|
08:48 - 1397/07/01
نسخه چاپی
 دفاع مقدس ثمره نهضت عاشورا بود/ هشت سال دفاع مقدس الگویی راهبردی برای توسعه کشور است
اسلام آبادخبر:خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب بیان کرد دفاع مقدس ثمره نهضت عاشورا بود و هشت سال دفاع مقدس الگویی راهبردی برای توسعه کشور است.

به گزارشاسلام آباد خبر،خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب با تسلیت عاشورای حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت : نهضت امام حسین(ع) یک نهضت جاودانه در تاریخ است که سال به سال بر شکوه و عظمت آن افزوده می شود و جهانیان را مهیای استقبال از ظهور منجی می کند.

 


وی افزود : همانطور که امام (ره) فرمودند  این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است؛ امروز به معنای این جمله بهتر پی می بریم؛ و شاهد هستیم که مردم چگونه برای ارزشهای دینی خود در این ایام احترام قائل هستند.

 


تمری در ادامه افزود : نهضت امام حسین (ع) زمینه خلق بزرگترین رخداد قرن بیستم را که همان انقلاب ایران است فراهم کرد و این انقلاب به پشتوانه این نهضت هنوز با روحیه انقلابی در حال توسعه و گسترش است.

 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب افزود : بزرگترین ثمره انقلاب اسلامی ایران هشت سال دفاع مقدس است که این حماسه تاریخی با الگو گیری از نهضت کربلا توانست در مقابل استکبار جهانی ایستادگی نماید و یک فرهنگ قوی یعنی مقاومت را در گستره ای فراتر از مرزهای ایران خلق نماید.

 


تمری افرود ؛ گفتمان هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای توسعه کشور است و اگر فرهنگ این گفتمان به عنوان یک الگوی تجربه شده بار دیگر احیاء شود کشور مسیر توسعه و رشد و پویایی را به سرعت طی خواهد کرد.

 


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد : در هشت سال دفاع مقدس هم شجاعت و حماسه موج می زد و هم حس تعاون و همکاری و مشارکت عمومی و حس تعهد و تکلیف انقلابی و از همه مهمتر حس خودباوری و اراده انقلابی برای استفاده از همه ظرفیت ها ؛ و لذا باید امروز دوباره این جریان فرهنگی را به عنوان الگو پبشبرنده  احیا کرد.

 


وی افزود : نظام سرمایه داری در طول ۴۰ سال با نقش های مختلف شیطانی نتوانست انقلاب ایران را به زانو درآورد و انشالله  در مسیر راه نیز نخواهد توانست و با توکل بر خدا ایران در طول ۵ سال آینده به یکی از قدرت های جهانی تبدیل خواهد شد. 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها