سردار فضلی در گفت‌وگو با دانا:

استفاده دولت از ظرفیت بی‌منت بسیج باعث شکوفایی اقتصاد می‌شود/ رزمایش خدمت برای یاری دولت و دستگیری از مردم است

کد خبر: 303060
|
10:11 - 1397/07/02
نسخه چاپی
استفاده دولت از ظرفیت بی‌منت بسیج باعث شکوفایی اقتصاد می‌شود/ رزمایش خدمت برای یاری دولت و دستگیری از مردم است
فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: رزمایش خدمت برای یاری دولت و دستگیری از مردم برگزار می‌شود؛ هر چه دولتمردان بتوانند از این ظرفیت بی‌منت بسیجی‌ها استفاده کنند طبیعتا شاهد شکوفایی بیشتر اقتصاد کشور و آرامش مردم خواهیم بود.

به گزارشاسلام آباد خبر، سردار علی فضلی فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) در گفت‌وگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در خصوص رزمایش خدمت بسیجیان اظهار داشت: این گوشه‌ای از عزتمندی دفاع و امنیت مردمی است که در سایه‌ی خدمت‌رسانی نمود پیدا کرده است.

وی افزود: این روزها ما دغدغه امنیتی ویژه‌ای در کشور نداریم و در سایه‌ی شرایط سختی که در حوزه تحریم‌ها پیش آمده است، بسیجیان به کمک مردم شتافته‌اند تا بخشی از دغدغه‌های آن‌ها را کاهش دهند.

فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: بیش از دو هزار گردان بیت المقدس با همراهی گردان‌های الزهرا و اقشار بسیجی در روزهای گذشته توانسته‌اند گوشه‌هایی از توانمندی‌های خود را در کمک‌رسانی به مردم به نمایشگاه بگذارند.

سردار فضلی عنوان کرد: ما همواره در گذشته، امروز و آینده در کنار دولت‌ بوده‌ایم و این رزمایش‌ها برای یاری دولت و دستگیری از مردم برگزار می‌شود؛ هر چه دولتمردان بتوانند از این ظرفیت بی‌منت بسیجی‌ها استفاده کنند طبیعتا شاهد شکوفایی بیشتر اقتصاد کشور و آرامش مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها