همزمان با شروع سال تحصیلی جدید صورت گرفت؛

توزیع بسته های مهر تحصیلی از محل عواید موقوفات استان کرمانشاه به دانش آموزان نیازمند در اسلام آبادغرب+عکس

کد خبر: 303083
|
12:45 - 1397/07/03
نسخه چاپی
توزیع بسته های مهر تحصیلی از محل عواید موقوفات استان کرمانشاه به دانش آموزان نیازمند در اسلام آبادغرب+عکس
اسلام آبادخبر: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید90 عدد کیف با لوازم التحریر به ارزش بیش 15 میلیون تومان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، همزمان با شروع سال تحصیلی جدید90 عدد کیف با لوازم التحریر به ارزش بیش  15 میلیون تومان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه اسلام آبادغرب  به دانش آموزان نیازمند اهدا شد.


 محمد بیگزاده ، رئیس کمیته امداد اشهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به تبلیغات شهری و رایزنی های انجام شده در ادارات سطح شهرستان  برای مشارکت بیشتر و بهترادرات گفت: یکی از اداراتی که دعوت این نهاد را پذیرفت، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان  است که درآستانه شروع سال تحصیلی   90 بسته کیف وپک لوازم التحریر به دانش آموزان تحت حمایت اهدا کرد.


وی افزود: این بسته اهدایی شامل کیف مدرسه، پنج  جلد دفتر ، جامدادی،مدادرنگی ، پرگار، پاک کن، تراش و انواع خط کش، خودکار و مداد است.


وی تامین آبرومندانه حداقل نیازهای تحصیلی را خواستار شد و گفت: از مردم نیکوکار و خیران گرامی تقاضا داریم با شروع سال تحصیلی و افزایش قیمت نوشت افزار همانند سال های قبل این عزیزان را مانند فرزندان خود بدانند و بیشتر از گذشته در این طرح مشارکت کنند.

 

به گزارشاسلام آباد خبر، رئیس اداره بهزیستی شهرستان اسلام غرب نیز از توزیع بسته های مهر تحصیلی 97 در بین تعدادی از دانش آموزان تحت حمایت این اداره توسط اداره اوقاف شهرستان خبر داد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد