باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

تاکید معاون سیما بر تعامل نزدیک تلویزیون و پلیس در طول سال

کد خبر: 303086
|
12:55 - 1397/07/03
نسخه چاپی
تاکید معاون سیما بر تعامل نزدیک تلویزیون و پلیس در طول سال
میرباقری با اشاره به نقش منحصر به فرد پلیس، بر تعامل نزدیک رسانه ملی با نیروی انتظامی تاکید کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ مرتضی میرباقری معاون سیما، در نشستی که با حضور معاون و برخی دیگر از مسئولان اجتماعی نیروی انتظامی در ساختمان 13 طبقه تولید صداوسیما برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی در مناسبت‌های مختلف سال از تعطیلات نوروز و تابستان گرفته تا آیین‌های مذهبی نظیر «اربعین» به‌طور دائم در صحنه حضور دارد تا با تأمین نظم و امنیت و تسهیل عبور و مرور، آسایش را به هموطنان هدیه دهد.

وی افزود: پلیس با خدمات ویژه و گسترده‌ای که ارائه می‌دهد، نیرویی منحصر به فرد است و رسانه ملی وظیفه خود می‌داند که آن را حمایت و همراهی کند.

میرباقری با اشاره به درپیش بودن هفته نیروی انتظامی نیز گفت: معاونت سیما با دارا بودن 17 شبکه و کانال به‌صورت نمادین در این هفته تعامل نزدیک‌تری با پلیس دارد تا مردم را بیشتر با خدمات ناجا آشنا کند.

همچنین معاون اجتماعی ناجا در این دیدار با قدردانی از تعامل نزدیک رسانه ملی با پلیس و عزم سازمان صداوسیما در فرهنگ سازی عمومی گفت: معاونت اجتماعی بر اساس ماموریت ابلاغی فرمانده نیروی انتظامی، با بهره‌گیری از نظرات نخبگان در حال بازشناسی نیازهای جدید مردم و آسیب‌شناسی وضع موجود است تا نسبت به تغییرات لازم در ناجا اقدام کند.

سردار نوریان با اشاره به فعال بودن 2 مرکز پژوهشی در ناجا افزود: به شیوه روند پژوهی مشغول شناسایی تغییرات این دوره و ابعاد جدید موثر در مقوله امنیت هستیم تا با تهیه سند اجتماعی اثربخشی در پاسخگویی به نیازهای امروز جامعه را ارتقا دهیم.

وی تاکید کرد: پلیس بیشترین سطح تماس با مردم را دارد و در چارچوب قانون به مأموریت‌های تعریف شده خود می‌پردازد؛ اما متأسفانه تبعات کژ کارکردی‌های برخی دستگاه‌ها نیز متوجه ناجا شده است.

نوریان هفته ناجا را فرصتی برای ارائه هرچه بیشتر و بهتر مأموریت‌های گسترده این نیرو برشمرد و اظهار داشت: پلیس مقتدر امین مردم شعار اصلی هفته ناجا در امسال است و در این هفته گزارشی از مأموریت پلیس‌های تخصصی به مردم ارائه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در این هفته تفاهم‌هایی با برخی دستگاه‌ها خواهیم داشت تا مطالباتی را که معطوف به مشکلات مردم است از دستگاه‌ها پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها