باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

پروین: استقلال و پرسپولیس در دربی خیلی بد بودند/ مگر می شود برانکو، دربی را فدای بازی با السد کند؟

کد خبر: 303149
|
09:21 - 1397/07/09
نسخه چاپی
پروین: استقلال و پرسپولیس در دربی خیلی بد بودند/ مگر می شود برانکو، دربی را فدای بازی با السد کند؟
اسطوره باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار دربی پایتخت و تقابل سرخپوشان با السد صحبت های جالبی انجام داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایراندر گفتگویی درباره دیدار دربی پایتخت میاناستقلال و پرسپولیسبیان کرد: همانطوری که خودتان در میان مردم هستید، متوجه می شوید که مردم از شهرآورد رضایت داشته اند یا نه، اما من همیشه یک حرفی را می زنم که هواداران در ۱۵ - ۲۰ دقیقه ابتدایی می گویند  کهدربیرا نبازید، قهرمان هم نشدید، مشکلی ندارد و به همین دلیل تیم ها با احتیاط بازی می کنند اما در شهرآورد چند روز پیش از احتیاط هم گذشته و بازی خیلی بد بود و من در عمر فوتبالی ام همچین بازی ازاستقلال و پرسپولیسندیدم.

او افزود: به نظر من ،علیرضا فغانیبهترین بازیکن زمین بود، زیرا هیچ خطری در مجوطه جریمه نبود و داوری خیلی خوب بود و دلیل آن هم این است که تیم ها نمی خواهند گل بخورند و با شکست از دربی خارج شوند و اگر گلی رد و بدل می شد، بدون شک بازی قشنگ تری شاهد می بودیم. 

پرویندر خصوص دیدار باالسدو اینکه عنوان می شود، برانکو دربی را فدای السد کرده است، اظهار کرد: مگر می شود برانکو ۲ امتیاز بازی با استقلال را از دست بدهد برای بازی بعدی (السد قطر)، اگرپرسپولیسبرنده می شد که با روحیه بهتری به مصاف السد می رفت. ۲ تیماستقلال و پرسپولیسخیلی بد بودند و یا در زمان قدیم ما خوب بودیم، تیم حریف بد بود و یا بالعکس اما در دربی چند روز پیش، ۲ تیم به زیر توپ ضربه می زدند و کسل کننده ترین شهرآوردی بود که تا کنون دیدم.

اسطوره باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایراندر پایان گفت: با این بازی، هر کجا می روید، درباره دربی صحبت می کنند و بحث های دروغین تبانی و ... که غیر ممکن است در فوتبال کشورمان رخ دهد.


بیشتر بخوانید:

شهرآورد‌های مهرماه به سود کدام تیم پایتخت است؟

گشت نامحسوس در سکوهای آزادی/ محرومیت در انتظار تماشاگران خاطی/ خوب‌ها پاداش می‌گیرند

شفر:خوشحالم عضو خانواده استقلال هستم/ دربی بازی فوق العاده‌ای است

برانکو: پرسپولیس برای برد بازی می‌کند/ فرق نمی‌کند که حریف ما استقلال باشد یا السد


انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد