در دومین جلسه پدافند غیرعامل مطرح گردید؛

مقابله با شیوه های جنگ نرم باهدف پیشگیری از آسیب های احتمالی در مدارس اسلام آبادغرب

کد خبر: 303159
|
12:09 - 1397/07/09
نسخه چاپی
مقابله با شیوه های جنگ نرم باهدف پیشگیری از آسیب های احتمالی در مدارس اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: دومین جلسه پدافند غیر عامل به منظور شناسایی شیوه های تهاجم فرهنگی دشمنان در بین دانش آموزان وپیشگیری از آسیب های احتمالی جنگ نرم دشمنان در آموزش وپرورش اسلام آبادغرب برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، دومین جلسه پدافند غیر عامل به منظور شناسایی شیوه های تهاجم فرهنگی دشمنان در بین دانش آموزان وپیشگیری از آسیب های احتمالی جنگ نرم دشمنان،با حضور اعضای کمیته پدافند غیرعامل با محوریت حراست آموزش وپرورش درمحل دفتر مدیر آموزش وپرورش برگزار گردید.

 

در این جلسه ابتدا جمال الدین برجی با اشاره به ضرورت واهمیت پدافند غیر عامل ولزوم هوشیاری فرهنگیان ودانش آموزان،گفت:جامعه نیازمند پیشگیری است و پدافند غیرعامل، خود بنیان و اساس این پیشگیری بوده وهمه روزها و هفته‌ها را باید روز و هفته پدافند غیرعامل دانست چراکه این نکته آنقدر اهمیت دارد که باید به صورت یک فرهنگ در سطوح مختلف جامعه نهادینه شود.

 

وی افزود: پدافند غیرعامل به معنای کاهش آسیب‌پذیری در هنگام بحران، بدون استفاده از اقدامات نظامی و صرفاً با بهره‌گیری از فعالیت‌های غیرنظامی، فنی و مدیریتی است همچنین در پدافند غیرعامل تمام نهادها، نیروها، سازمان‌ها، صنایع و حتی مردم عادی می‌توانند نقش موثری ایفا کنند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان  اسلام آبادغرب یادآور شد: آموزش و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف باید جدی گرفته شود و دانش‌آموزان با اجرای برنامه‌های مختلف در مدرسه، آماده نقش‌آفرینی در جامعه می‌شوند و مدارس باید دانش‌آموزان را برای حضور فعال و موثر در جامعه آماده کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد