سعداله زارعی:

جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا برترین قدرت نظامی است

کد خبر: 303171
|
09:29 - 1397/07/11
نسخه چاپی
جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا برترین قدرت نظامی است
کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا برترین قدرت نظامی است، گفت: حمله موشکی ما به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز، یک دستاورد بزرگ در حوزه نظامی محسوب می شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛کارشناس مسائل منطقه با بیان اینکه جمهوری اسلامی در منطقه غرب آسیا برترین قدرت نظامی است، گفت: حمله موشکی ما به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز، یک دستاورد بزرگ در حوزه نظامی محسوب می شود. 

سعداله زارعی اظهار کرد: آنچه در این حمله موشکی اتفاق افتاد، انهدام یک مرکز حساس تروریستی بود که در حمایت نظامی آمریکا قرار داشت. در واقع آمریکایی ها آن منطقه یعنی شرق فرات در کشور سوریه را زیرنظر خود گرفته و آنجا را قرق کرده بودند، از این نظر حمله موشکی ما یک دستاورد بزرگ محسوب می شود.

 

وی ادامه داد: در این حمله نه فقط موقعیت تروریست های منطقه آسیب دیده بلکه به موقعیت امنیتی آمریکا هم آسیب وارد شده است بنابراین هم تروریست ها و هم حامیان آنها عملا در این اقدام متهورانه سپاه پاسداران گوشمالی سختی داده شده اند. 

این کارشناس مسائل منطقه تاکید کرد: البته نمی توان گفت بعد از این حمله موشکی، پرونده عملیات های تروریستی به پایان رسیده یا دشمنان با یک ضرب شست عقب نشینی می کنند چون تجربه به ما نشان داده است، گروه های تروریستی به فرمان عمل می کنند،

نه براساس عقل و منطق. زارعی افزود: اگر حامیان این ها هوس کنند در نقطه دیگری ناامنی به وجود بیاورند، طبیعتا از ظرفیت تروریست ها استفاده می کنند بنابراین نمی توانیم مدعی شویم از این به بعد عملیات تروریستی در کشور اتفاق نمی افتد. 

وی درباره توان دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی عنوان کرد: در این زمینه باید یک عنصر نظامی پاسخ بدهد اما آنچه ما از اعترافات دشمنان جمهوری اسلامی اعم از آمریکایی ها و اسرائیلی ها 

و دیگر مخالفین متوجه می شویم، این است که ایران در منطقه غرب آسیا برترین قدرت نظامی است و از این منظر دست بالا را داریم. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها