در راستای تقدیر ازعوامل دست اندرکار این فیلم صورت گرفت؛

بازدید مسئولان اسلام آبادغرب از پشت صحنه فیلم سینمایی شاخه های شکسته بلوط

کد خبر: 303178
|
12:08 - 1397/07/11
نسخه چاپی
بازدید مسئولان اسلام آبادغرب از پشت صحنه فیلم سینمایی شاخه های شکسته بلوط
اسلام آبادخبر: با حضور امام جمعه و مسئولان شهرستان از پشت صحنه فیلم سینمایی شاخه های شکسته بلوط بازدید بعمل آمد.

به گزارشاسلام آباد خبر، با حضور امام جمعه , فرمانده سپاه، رئیس اداره اوقاف، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس اداره میراث فرهنگی و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از پشت صحنه فیلم شاخه های شکسته بلوط بازدید و از عوامل دست اندرکار این فیلم تقدیر بعمل آمد.

 

در این دیدار که تهیه کننده، کارگردان و بازیگران  نیز حضور داشتند؛ الهام چرخنده حضور در این فیلم را برای خود یک افتخار دانست و عنوان داشت: که امیدوارم روح شهدای مرصاد از ما راضی باشد.

 

وی افزود یکی از افرادی که ابتدای تولید این فیلم در کنار ما بودند و کمک های فراوانی کردند حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب بود که جا دارد از ایشان به نمایندگی از اعضاء گروه تقدیر و تشکر نمایم. 

 

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اعلام آمادگی خود را جهت برگزاری دوره های بازیگری در اسلام آباد غرب بیان داشت و افزود: این دوره ها نباید به یک جلسه ختم شود بلکه باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا تداوم داشته باشد.

 

امام جمعه شهرستان نیز در این دیدار با تشکر از عوامل این فیلم بیان داشت: این کار می تواند نقش مهمی در معرفی عملیات مرصاد و روسیاهی منافقین داشته باشد .

 

همچنین در این مراسم با اقلام فرهنگی که توسط اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه شده بود از عوامل اجرایی این فیلم تقدیر بعمل آمد.

 

فیلم سینمایی شاخه‌های شکسته بلوط که با مضمون دفاع مقدس و عملیات مرصاد است به کارگردانی مسعود تکاور و به تهیه کنندگی بهرام گودینی در تنگه مرصاد کلید خورده است و آخرین روزهای فیلمبرداری را طی می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها