رهبر انقلاب در اجتماع جهادگران بسیجی:

موقعیت بسیار حساسی در منطقه و جهان تشکیل شده است

کد خبر: 303186
|
09:19 - 1397/07/12
نسخه چاپی
موقعیت بسیار حساسی در منطقه و جهان تشکیل شده است
رهبر معظم انقلاب در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران فرمودند: موقعیت بسیار حساسی در منطقه و جهان تشکیل شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان با بیان اینکه امروز در ایام حماسه زینبی هستیم، فرمودند: این‌ها توانستند با حرکت‌های خود ماجرای عاشورا را دائمی و زوال ناپذیر کنند.

رهبر معظم انقلاب اظهار کردند: ما هم در چنین روز‌های احساس ارتباط قلبی بیشتری با این شهیدان می‌کنیم.

حضرت آیت الله خامنه‌ای با بیان اینکه اربعین در پیش است، تصریح کردند: ملت ایران و عراق در تدارک حماسه بزرگ اربعین است چراکه حماسه اربعین یک پدیده فوق العاده‌ای است که در هنگامی که دنیای اسلام نیازمند این پدیده است بوجود آورده است.

ایشان فرمودند: این اجتماع جوان پرشو و بسیجی که یادآور همین اجتماع در دهه 60 است که در آن اجتماع جوانان به میدان ها رفتند و به پیروزی رسیدند، انشالله شماهم به پیروزی خواهید رسید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تصریح کردند: این جلسه بزرگ در موقعیت بسیار حساسی در منطقه و جهان تشکیل شده است، حساسیت از این جهت که از یک طرف شاهد عربده کشی سیاستمداران آمریکای جهان خوار و از طرفی قدرت‌نمایی جوانان مومن و از طرفی مشکلات اقتصادی کشور و تنگی معیشت بخش بزرگی از مردم ضعیف کشور و از طرفی حساس شدن و به تکاپو افتادن نخبگان کشور که این وضعیت آنها را حساس کرده است و به تکاپو و تلاش فکری و عملی وادار کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد