سردار ریحانی

بسیج امروز مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است

کد خبر: 303191
|
11:10 - 1397/07/12
نسخه چاپی
بسیج امروز مایه عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: امروز بسیج، این شجره طیبه مایه عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار ریحانی امروز در مراسم متمرکز آغاز مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ در کرمانشاه در جمع بسیجیان اظهار داشت: بر اساس آیه "ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن کنتم مؤمنین" بسیجیان هیچگاه از تهدیدات و تحریم ها هراسی نداشته اند.

وی افزود: تشکیل بسیج بر اساس تفکر الهی شکل گرفت وامام(ره) شجره طیبه ای را غرس کرد که در ادامه مقام معظم رهبری آنرا آبیاری کرد و امروز این شجره طیبه مایه عزت و سربلندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه بیان کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس رشد کرد و بلوغ یافت و امروز به عنوان محور اقتدار و در بستر امنیت و اقتدار در همه عرصه ها حاضر است.

وی تصریح کرد: در طول ۴۰ سال انقلاب بزرگترین عاملی که باعث سربلندی کشور شد همین تفکر بسیجی و سیل خروشان مردم در این نهاد مقدس بوده است.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: امام این شجره را منحصر به نظام جمهوری و یک زمان خاص تشکیل نداد بلکه برای همه عرصه ها و جغرافیای جهان تشکیل داد و امروز در تمام دنیا شاخ و برگ دوانیده است.

وی گفت: حضور بسیج در همه عرصه ها به جایی رسیده که رهبر از ان به عنوان فتح الفتوح امام یاد می کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ابراز داشت: تا زمانی که اساس ما این تفکر و فرهنگ بسیج که بر گرفته از فرهنگ ناب حسینی و عاشورایی است ما ملت سربلند و با عزت خواهیم بود و حرکت ما در همه ملل اسلامی با شتاب ادامه خواهد داشت

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد