به مناسبت آغازهفته نیروی انتظامی صورت گرفت؛

دیدار فرماندهی و پرسنل نیرو انتظامی اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+تصاویر

کد خبر: 303197
|
14:17 - 1397/07/12
نسخه چاپی
دیدار فرماندهی و پرسنل نیرو انتظامی اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+تصاویر
اسلام آبادخبر: به مناسبت هفته نیروی انتظامی، فرماندهی و پرسنل نیرو انتظامی اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان دیدار نمودند.

به گزارشاسلام آباد خبر،  صبح امروز به مناسبت  آغاز هفته نیروی انتظامی، فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان  دیدار نمودند.

 

حجت الاسلام مهری امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب در این دیدار ضمن تبریک هفته ناجا با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و شهدای ناجا اظهار کرد: امروز با توجه نقشه های پیچیده دشمن بر علیه ارزش ها، اصول و آرمان های جمهوری اسلامی، اگر توکل، اتصال به خدا، معنویت و ارتباط صمیمی با مردم  و اگر اتحاد بین ارگان ها، نهادها و مردم نباشد، توطئه دشمن خنثی نمی شود، هر چند که نیروهای مسلح انتظامی، ارتش، سپاه، بسیج  و دیگر دستگاه های ما در اوج آمادگی هستند.

 

وی با اشاره به همراهی مردم بعنوان یکی از مولفه های مهم امنیت، گفت: باید مردم را قدر دانست به ویژه امروز که  توطئه های دشمن پیچیده شده و از حمله تروریستی در اهواز تا افزایش قیمت رب گوجه استفاده می کند تا مردم در کف خیابان جمع شوند و امنیت شهر را بر هم بزنند و اقتدار نظام را زیر سوال ببرند.

 

 

امام جمعه اسلام آبادغرب با اشاره به حدیث پیامبر عنوان کرد: دو نعمت امنیت و سلامتی  قدرشان را نمی دانیم تا مگر اینکه کسالتی پیدا کنیم یا وقتی در گوشه ای از مملکت ما اتفاقی می افتد و روح و روان مردم را درگیر می کند.

 

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ سپاس و شکرگذاری، بیان داشت: اینها باید گفته شود تا مردم شکرگذار این نعمات باشند، چون در اطراف کشور ما مثل دریای پر تلاطم است اما جمهوری اسلامی در وسط این دریای نا آرام در امن و امان است و این نتیجه زحمات شماست.

 

حجت الاسلام مهری خاطرنشان کرد: استان کرمانشاه بیکارترین استان کشور است  اسلام آباغرب با 38.5 درصد آمار دولتی جزو بیکارترین شهرهای کشور و استان کرمانشاه است که با وجود بزه های اجتماعی ناشی از بیکاری، مهاجرت، قرار گرفتن در شاهراه چند استان و تنوع قومیت ها مدیریت در این شهر مشکل است.

 

وی با تاکید بر تقویت پلیس های تخصصی به ویژه پیشگیری از جرم ، اظهار داشت: این آمارها نشان می دهد که مشکلات و گرفتاری در این شهر زیاد است و مردم توقع و انتظار دارند چون بخش از مشکلات مردم به سمت کلانتری ها و دستگاه های انتظامی شکل می گیرد.

 

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد با اشاره به سختی کار پلیس و دوری از خانواده بعلت فعالیت شبانه روزی در سرما و گرما در تمام فصول سال ، گفت: خداوند به خانواده و زن و بچه شما صبر بدهد چون در تمام مراسمات شادی و عزا نیروی انتظامی در صف اول قرار دارد که اگر همراهی خانواده این عزیزان نباشد کارشان سخت تر می شود.

 

حاج آقا مهری در پایان سخنان خود از سرهنگ سلیمی فرمانده انتظامی شهرستان و حجت الاسلام اسدی مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب خواست تا نسبت به فراهم نمودن برنامه های فرهنگی ورزشی و تفریحی برای خانواده پرسنل زحمت کش انتظامی شهرستان اهتمام ورزند و دفتر امام جمعه شهرستان نیز در این راستا هر کاری از دستش بیاید همکاری می نماید.

 

 

 

 در ابتدای این دیدار سرهنگ سلیمی فرماده انتظامی شهرستان با  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، با اشاره به وظایف خطیر نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروهای خدوم ناجا تحت فرامین مقام معظم رهبری در تمام ماموریت ها حضور دارند و خروجی کار ما رضایت خداوند و مردم است.

 

 

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پلیس شهرستان گفت: در 6 ماهه اول سال جاری 63 مورد طرح ارتقاء امنیت اجتماعی اجرا شده و در مجموع کل جرائم اعم از سرقت، نزاع، درگیری و ... کاهش بیشتری جرائم را در شهرستان داشته ایم.

 

فرماده انتظامی شهرستان گفت: در راستای جامه عمل پوشاندن به مطالبات مردمی، با معتادین متجاهر برخورد لازم صورت گرفته و 24 نفر از این معتادین از سطح شهرستان جمع آوری شده، همچنین با ضایعات فروشان شه که با بستن پیاده رو ها موجب  ضایع شدن حقوق شهروندان شده بودند برخورد لازم صورت گرفت.

 

سرهنگ سلیمی با بیان اولویت های سال ناجا من جمله؛ مبارزه با مواد مخدر، ارتقاء آموزش کارکنان و ... گفت: در راستای ارتقاء توان عملیاتی، همکاران ما در کمترین زمان ممکن در صحنه های 110 حضور پیدا می کنند و سعی داریم بستر طوری فراهم شود که آسودگی برای مردم فراهم شود.

 

 

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد