باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می دهد؛

ترامپ نیز پس از چند روز سکوت از ناپدید شدن خاشقجی نگران شد

کد خبر: 303264
|
08:29 - 1397/07/17
نسخه چاپی
ترامپ نیز پس از چند روز سکوت از ناپدید شدن خاشقجی نگران شد
بالاخره ترامپ نیز پس از گذشت یک هفته از ناپدید شدن و انتشار خبر قتل روزنامه نگار منتقد سعودی در ترکیه از گزارش‌هایی که درباره ترور جمال خاشقجی داده می‌شود ابراز نگرانی کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین،دونالد ترامپرئیس جمهور آمریکا گفت، از گزارش‌هایی که درباره ناپدید شدن جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی در ترکیه داده می‌شود نگران است.

در همین حال ­شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر نیز گزارش داد، پل رایان رئیسکنگره آمریکادربارهترور روزنامه نگار منتقد سعودیگفت، گزارش‌هایی که درباره جمال خاشقجی وجود دارد، موجب نگرانی است.

همچنین باب کورکر سناتور ارشد جمهوری‌خواه در واکنش به این حادثه در حساب توئیتری خود نوشت: «فکر و ذهن ما با جمال خاشقجی و خانواده او و همچنین همکارانش در روزنامه واشنگتن پست است. من درباره مساله ناپدید شدن خاشقجی با سفیر سعودی در آمریکا شخصا صحبت کردم. ضمن اینکه منتظر اطلاعات بیشتری هستیم باید بگویم که ما به هر دولتی که روزنامه نگاران را هدف قرار می‌دهد پاسخ مقتضی خواهیم داد.»

این درحالی است که یک هفته از ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار برجسته سعودی و ستون‌نویس روزنامه واشنگتن پست پس از ورود به کنسولگری عربستان در استانبول برای ثبت ازدواج خود و سپس خبر قتل او بعد از چند روز، می‌گذرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد