استاندار کرمانشاه:

توسعه جامعه در سایه امنیت پایدار محقق می‌شود

کد خبر: 303297
|
08:50 - 1397/07/18
نسخه چاپی
توسعه جامعه در سایه امنیت پایدار محقق می‌شود
استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت گفت: پیشرفت و توسعه جامعه تنها در سایه امنیت پایدار محقق می‌شود.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند امروز چهارشنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی کرمانشاه که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: یکسال گذشته زلزله شوک سختی بر پیکره این استان وارد کرد و همه مسئولین، نیروهای مسلح و نیروی انتظامی نقش موثری در راستای تبدیل شدن این تهدید به فرصت داشتند.

وی افزود: بدون شک پیشرفت و توسعه جامعه تنها در سایه امنیت پایدار محقق خواهد شد و نیروی انتظامی به عنوان سایه بان آرامش ملت و پاسبانان نظم و امنیت در صیانت از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح، نقشی حیاتی در استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

استاندار کرمانشاه نیروی انتظامی را در برقراری امنیت در حوزه های فردی و عمومی دخیل دانست وخاطر نشان کرد: امنیت در حوزه اجتماعی یعنی اینکه مردم اطمینان خاطر داشته باشند و بدون هیچ نگرانی به کسب و کار مشغول شوند که بار اصلی ایجاد امنیت به دوش نیروهای سخت کوش و مقتدر انتظامی است.

وی با بیان اینکه امروز اگر نیازمند یک امنیت کامل هستیم نیروی انتظامی پرچمدار این امر می باشد، تصریح کرد: پلیس می تواند رابط بین مردم و حکومت برای ایجاد امنیت و نظم اجتماعی باشد.

استاندار کرمانشاه در پایان اظهار داشت: امروز اگر به دنبال پیشرفت و شکوفایی در اقتصاد و فرهنگ هستیم لازمه آن امنیتی است که در کشور حاکم باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها