با حکم آیت الله جنتی؛

حجت الاسلام مهری رییس دفتر نظارت شورای نگهبان قم شد

کد خبر: 303407
|
08:37 - 1397/07/25
نسخه چاپی
حجت الاسلام مهری رییس دفتر نظارت شورای نگهبان قم شد
اسلام آبادخبر: حجت الاسلام دکتر مهری رییس سابق دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمانشاه به عنوان رییس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قم منصوب شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به نقل از دفتر نظارت بر شورای نگهبان استان کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه رییس دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمانشاه در مجتمع بعثت با حضور نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمانشاه و مسئولین استان و دکتر ره پیک عضو حقوقدان شورای نگهبان برگزار شد.

 

آیت الله علما دراین مراسم اظهار داشت: دقت در تایید صلاحیت کاندیداهای شرکت کننده در انتخابات مجلس شورای اسلامی و نظارت بر مصوبات و قوانین در مجلس شورای اسلامی امری بسیار مهم و سرنوشت ساز است که از وظایف شورای نگهبان است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام دکتر محمد جواد مهری رئیس قبلی دفتر نظارت شورای نگهبان در استان و آرزوی موفقیت برای حجت الاسلام مفید در انجام تکالیف حساس در سمت ریاست دفتر نظارت شورای نگهبان استان از تمام مسئولین استان خواست در این مسیر با وی همکاری لازم را داشته باشند.

 

همچنین در این مراسم دکتر مهری رئیس سابق دفتر نظارت شورای نگهبان استان کرمانشاه و فعلی استان قم اظهار داشت: درمدت ۸ سال مسئولیت بنده در دفتر شورای نگهبان کرمانشاه سعی بر این بود که دفتر استان ضمن تعامل با نهادها و دستگاههای مرتبط و احترام بزرگان ملاحظه احدی را نداشته باشد و براساس قانون و شرع حرکت کند .

 

وی همچنین گفت: دفتر استان وارد جریانات و گروههای سیاسی استان نشد و ملاک تصمیم گیری اش چپ و راست و اصلاح طلب و اصول گرا نبود، بلکه ملاک شرع مقدس و قانون بود به همین دلیل عده ای خوشحال و برخی از افراد از دفتر شورای نگهبان ناخرسندند چون عملکرد آنها با این دو ملاک ما در تضاد بود.

 

حجت الاسلام مهری در پایان ضمن تشکر از آیت الله جنتی و اعتمادشبه وی جهت مسئولیت دفتر شورای نگهبان استان قم افزود: همانگونه که در کرمانشاه دفتر شورای نگهبان محور وحدت و ملجاء و ماوای نیروهای ارزشی و انقلابی بود از خدا می خواهیم در مسئولیت جدید استان قم همین روحیه و مشی را استمرار بخشیم و به وظیفه انقلابی و الهی مان عمل کنیم.

 

شایان ذکر است که حجت الاسلام محمدجوادمهری  دارای دکترای تاریخ اسلام و بیش از ۶۰ جلد کتاب تالیفی است که پس از سالها خدمت در استان کرمانشاه به عنوان رییس دفتر نظارت شورای نگهبان استان قم انتخاب شد.

 

در پایان این مراسم از خدمات و فعالیت‌های حجت السلام مهری رییس دفتر نظارت بازرسی شورای نگهبان قدردانی و حجت السلام مفید به عنوان رییس جدید این دفتر معرفی شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها