فرمانده کل سپاه در سمنان:

مرزبانان میرجاوه بیهوش و ربوده شدند/ دشمن با پاسخ سخت و دندان شکن ما روبرو خواهد شد

کد خبر: 303423
|
12:18 - 1397/07/25
نسخه چاپی
مرزبانان میرجاوه بیهوش و ربوده شدند/ دشمن با پاسخ سخت و دندان شکن ما روبرو خواهد شد
فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان با بیهوش کردن، تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی میرجاوه را ربوده اند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کلسپاهپاسداران انقلاب اسلامی دقایقی در پیش در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه قائم آل‌محمد استان سمنان گفت: جوهر اصلی انقلاب اسلامی ادامه راه ائمه معصومین، یعنی یاری دین خداست و قله حرکت در یاری دین خداوند گذشت و فداکاری است.

وی در ادامه افزود: دشمنان با بیهوش کردن موفق شدند تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی ( میرجاوه) را بربایند.


 فرمانده کلسپاه  اضافه کرد: دشمنان هربار تلاش می کردند با درگیری این برجک و پاسگاه را اشغال کنند ولی با توجه به ناکامی در این زمینه ، این بار با وارد کردن یک نیروی نفوذی توانستند عمل خود را انجام هند.

این مسئول کشوری تاکید کرد: آنها مطمئن بودند که تا زمانی که رزمنده و مدافع هوشیار و زنده باشند نخواهند توانست به هدف خود برسند، با بیهوش کردن این افراد توانستند آنها را بربایند.

سردار  جعفری اضافه کرد: این عمل ، هنری نیست و ان شاءالله با پاسخ سخت و دندان شکن ما روبرو خواهند شد.

 فرمانده کلسپاهگفت: ما از  برنامه ریزی ها و سرمایه گذاری دشمنان اطلاع داریم ولی با آمادگی ها و تسلطی که وجود دارد ، اکثر این برنامه ریزی ها خنثی می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد