محکومیت ربودن مرزبانان میرجاوه از سوی علمای اهل سنت کرمانشاه

کد خبر: 303442
|
11:26 - 1397/07/26
نسخه چاپی
محکومیت ربودن مرزبانان میرجاوه از سوی علمای اهل سنت کرمانشاه
علمای اهل سنت کرمانشاه ربودن مرزبانان ایرانی در میرجاوه را محکوم کردند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از  مرصاد ، بامداد روز گذشته بود که جمعی از نیروهای جان بر کف مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در هنگ مرزی میرجاوه توسط گروهک یک تروریستی ربوده شدند؛ گروهک های معاندی که همواره دم از حمایت اهل سنت می زنند، این اقداماتشان از سوی علمای اهل سنت سراسر کشور به شدت تقبیح و مورد سرزنش قرار گرفته است.

جمعی از علمای اهل سنت استان کرمانشاه هم در گفتگو با خبرنگار مرصاد ، اقدام پست گروهک تروریستی جیش الظلم مبنی بر ربودن تعدادی از مرزبانان و مرزداران بسیجی در میرجاوه را محکوم کردند و خواستار برخورد جدی با این گروهک تروریستی شدند.

 

 

ماموستا محمدی: امیدواریم انتقام این حرکت زشت را زودتر بگیریم

ماموستا ملامحمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، در این خصوص اظهار داشت:  بنده به عنوان یک روحانی این رفتار ناپسندانه و زشت تروریست ها را محکوم می کنم.

وی افزود: گروگان گیری و ربودن افراد کار نامشروعی است که متاسفانه آنها در لباس اسلام درآمده اند و نیروهای مخلص را از ما گرفتند و از خداوند می خواهیم تا هرچه زودتر انتقام این رفتار را از آنها بگیریم و آنها را به درک واصل کنیم.

 

ماموستا قادری: اقدام علیه امنیت کشور و مردم مرزنشین را محکوم می کنیم

ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه پاوه هم روز گذشته در حاشیه کلاس تفسیر اخلاق خود با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان، با مذبوحانه خواندن این حرکات اظهار داشت: ما این حرکات را اقدام علیه امنیت کشور و علیه مردم شریف مرزنشین می‌دانیم و آن را محکوم می‌کنیم.

 

ماموستا غفوری: این فعالیت ناجوانمردانه تروریست ها با حمایت استکبار بود

ماموستا ملاعبدالله غفوری، امام جمعه روانسر نیز در بیانیه‌ای حرکت ناجوانمردانه گروهک تروریستی تکفیری را در ربودن تعدادی از مرزبانان محکوم کرد و از نیروهای امنیتی، انتظامی و دیپلماسی خواست به جد در خصوص آزادی گروگان ها اقدام کنند.

در این بیانیه آمده است: مشخص است که استکبار جهانی و در راس آنها آمریکای جنایتکار و همدستانش با فعالیت ناجوانمردانه این تروریست ها در مرزهای ایران حمایت می کنند؛ امیدوارم نیروهای نظامی و امنیتی ایران مقتدر با این گونه شرارت ها برخورد قاطع انجام دهد و در خصوص آزادکردن هموطنانمان و همچنین مجازات و دستگیری تروریست ها اهتمام ویژه ای داشته باشد.

 

ماموستا فخری: این حرکت از نظر همه محکوم است

ماموستا فخری امام جمعه جوانرود هم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آنها مزاحم کشورهای اسلامی و از نظر مردم، علما و سیاسیون محکوم هستند .

ابراز انزجار ماموستا شهبازی از حادثه تروریستی میرجاوه

ماموستا ملا یحیی شهبازی دبیر شورای روحانیت و امام جمعه موقت روانسر در گفتگو با خبرنگار مهرضمن محکومیت به گروگان گرفتن مرزداران حافظ امنیت بیان داشت: خبر به گروگان گرفته شدن جمعی از نیروهای مرزبان در نقطه صفر مرزی میرجاوه نگرانی جمع کثیری از مردم مسلمان ایران شده است.

وی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی و ابراز انزجار این عمل ابراز امیدواری کرد با زحمات و تلاش نیروهای امنیتی هرچه زودتر با عافیت و سلامت از قید اسارت نجات یابند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد