به همت کمیته امداد شهرستان صورت گرفت؛

اعزام مددجویان اسلام آبادی به مشهد مقدس

کد خبر: 303448
|
12:31 - 1397/07/26
نسخه چاپی
 اعزام مددجویان اسلام آبادی به مشهد مقدس
اسلام آبادخبر: تعداد ۳۸ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب به اردوی زیارتی مشهد مقدس به مدت شش روز اعزام شدند.

به گزارش اسلام آباد خبر، تعداد ۳۸ نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب به اردوی زیارتی مشهد مقدس به مدت شش روز اعزام شدند.

 

محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب  در گفتگو بااسلام آباد خبر، با ارائه گزارشی از اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به اردوی زیارتی مشهد مقدس، اظهار کرد:  یکی از برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی خانوارهای تحت حمایت است و اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی و تفریحی از جمله برنامه های فرهنگی این نهاد است.

 


وی افزود: افراد اعزامی به این سفر معنوی از برنامه های آموزشی نیز بهره مند شدند.

 


رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب هدف از برگزاری این اردوها را ایجاد نشاط روحی  ومعنوی در مددجویان، تقویت باورهای دینی واعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری وآشنایی مددجویان با مسائل فقهی واعتقادی اعلام کرد.

 


بیگزاده عنوان کرد: نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند در قالب طرح شوق زیارت شناسایی و ساماندهی می‌ شوند تا با یاری خیران امکان سفر آن ها به عتبات عالیات، مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد