به مناسبت گرامیداشت هفته خوشنویسی؛

دیدار اعضای انجمن خوشنویسان اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+عکس

کد خبر: 303452
|
14:00 - 1397/07/26
نسخه چاپی
دیدار اعضای انجمن خوشنویسان اسلام آبادغرب با امام جمعه شهرستان+عکس
اسلام آبادخبر: امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در دیدار با اعضاء انجمن خوشنویسان اسلام آبادغرب گفت : این شهرستان از ظرفیت های هنری بالایی برخوردار است و در معرفی این ظرفیت ها باید تلاش و کوشش کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حجت الاسلام والمسلمین مهری امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در دیدار با هنرمندان خوشنویسی اسلام آبادغرب ضمن گرامیداشت هفته خوشنویسی و تبریک این هفته به هنرمندان خوشنویس بیان داشت: هنر را باید در طول سال گرامی داشت و برای آن ارزش قائل شد و در همه حال به آن توجه کرد.

 

وی گفت :  کار هنری کاردل است و با نگاه کردن به کار هنری جذابیتی برای انسان به وجود می آید که از روی عشق و علاقه است و اگر مشکلاتی باشد مهم نیست .

 

وی با اشاره به اهمیت و نقش هنر افزود : خیلی وقت ها کار هنری ارزشی انجام می دهد شاید ١٠٠ مقاله و سمینار کارایی آن را نداشته باشند، لذا اهمیت هنر در اینجا قابل درک و فهم و برای آن برنامه ریزی کرد.

 

حجت الاسلام مهری افزود : اسلام آبادغرب در زمینه هنر پتانسیل های خوبی دارد ولی استفاده بهینه از این ظرفیت ها نشده است و باید با برنامه ریزی و همکاری سایر دستگاه ها زمینه معرفی هنرمندان را به جوانان فراهم کرد.

 

وی با اشاره به اقدامات مثبت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در چند وقت اخیر خاطر نشان کرد :  جشنواره مرصاد و خبری شدن آن در شبکه های مختلف و رسانه های مکتوب و مجازی بسیار ارزشمند بود و باعث معرفی بیش از پیش  شهرستان اسلام آبادغرب به کشور شد که جا دارد از دست اندرکاران این اتفاق مهم تقدیر و تشکر کرد.

 

در ادامه ایشان اشاره ای به بحث پایتخت کتاب کردند و این کار را کاری ارزشمند برای شناساندن اسلام آباد غرب به عنوان  شهری فرهنگی یاد کردند و ادامه فعالیت ها را خواستار شدند.

 

حجت الاسلام والمسلمین مهری معرفی اساتید هنری و معرفی کارهای ایشان به جوانان را امری مهم دانستند و از زحمات اساتید خوشنویسی  تقدیر نمودند.

 

در این دیدار خسرو تمری به ظرفیت های هنری شهرستان اسلام آبادغرب اشاره و بیان داشت : اسلام آبادغرب جایگاه ویژه ای در حوزه خوشنویسی دارد و بستر کار برای توسعه این هنر خوشنویسی فراهم است. 

 

استاد کیومرث بهرامی رئیس انجمن خوشنویسان شهرستان اسلام آبادغرب ضمن تقدیر از حمایت های حجت الاسلام مهری گفت : هنرمندان نیازمند حمایت جدی هستند و این وظیفه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به تنهایی نیست و لازم است سایر ادارات در این راستا توجه داشته باشند. 

 

در پایان این دیدار استاد محمد علی مرادی نیا یکی از آثار ارزشمند خود را که مزین به بسم الله بود به حجت الاسلام مهری امام جمعه اسلام آبادغرب تقدیم نمود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها