به همت کمیته امداد شهرستان؛

برگزاری کلاس های آموزشی ویژه زوج های مددجو دراسلام آبادغرب

کد خبر: 303504
|
10:47 - 1397/08/01
نسخه چاپی
 برگزاری کلاس های آموزشی ویژه زوج های مددجو دراسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: کلاس های آموزشی با حضور ۵۰نفر از زوج های جوان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، کلاس های آموزشی زوج های مددجو با حضور ۵۰نفر از زوج های جوان مددجوی تحت حمایت کمیته امداد اسلام آبادغرب برگزار شد.

 

محمد بیگزاده، رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: زوج های تحت حمایت این نهاد با حضور در  چنین کلاس هایی از آموزش‌ های گروهی و چهره به چهره بهره‌مند شدند.

 

وی با بیان اینکه این آموزش‌ ها به منظور اجرایی شدن نظام جامع آموزش خانواده و تحکیم بنیان خانواده‌ های تحت حمایت برگزار شد افزود: این دوره آموزشی به مدت ۱۶ ساعت در زمینه اعتقادی دینی وخانواده، وظایف و حقوق زن ومرد بر یکدیگر و تشریح احکام برگزار شد.

 

محمد بیگزاده بیان کرد: احکام اولیه خانواده، مدیریت اقتصاد خانواده، اصول و مهارت های زندگی، حقوق و تکالیف متقابل زوج ها و بهداشت فردی آن ها از دیگر مباحث طرح شده در این کلاس ها بوده است.

 

وی همچنین در باره برگزاری دوره های آموزش خانواده گفت: آموزش‌ های این نهاد در زمینه‌ های بهداشت روان، بهداشت فردی، مهارت‌ های زندگی به صورت کاربردی، مبانی دینی و اعتقادی، خود کنترلی و مدیریت خانواده، عفاف و حجاب، اعتیاد و راه‌ های پیشگیری و درمان آن به مددجویان ارائه شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها