عضو سابق شورای شهر تهران:

حضور آخوندی در شهرداری به معنی توقف مطلق کارهاست

کد خبر: 303513
|
13:09 - 1397/08/01
نسخه چاپی
حضور آخوندی در شهرداری به معنی توقف مطلق کارهاست
عضو سابق شورای شهر تهران گفت: به اعتقاد بنده آخوندی در شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد و حضورش یعنی توقف اداره شهر.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی طلایی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص خبرهای منتشره مبنی بر ورود آخوندی وزیر مستعفی وزارت راه و شهرسازی به شهرداری تهران، گفت: به نظر بنده این موضوع نه به مصلحت آقای آخوندی است و نه در این شرایط به نفع شهر و شهروندان است.

 
عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: علت این اظهارنظر روشن است، سوابق و عملکرد مدیریت اخیر آخوندی در وزارتخانه موفق نبوده و جدا از حاشیه‌هایی که مطرح شده است هیچ خروجی از وزارت راه نداشته‌ است.
 
وی با بیان اینکه با یک نگاه کارشناسی شاخص عملکرد قابل اندازه‌گیری است،‌گفت: در دوره پنج ساله وی هیچ اتفاقی در وزارتخانه رخ نداده است. یکی از نمونه‌ها مسکن اجتماعی است که جزو ایده‌های آخوندی بود که فقط در مورد آن صحبت شد و هیچ کاری صورت نگرفت. 
 
طلایی گفت: همچنین طرح بازآفرینی شهری و نوسازی بافت فرسوده از دیگر ایده‌های آخوندی بود که فقط آن را در صدا و سیما مطرح کرد و بزرگنمایی‌هایی صورت گرفت ولی هیچ کاری انجام نشد. 
 
عضو سابق شورای شهر تهران، گفت: آخوندی در دوره مدیریت قالیباف ،در وزارت راه بود و هیچ تعاملی با شهرداری  نداشت. به طور طبیعی بسیاری از طرح‌ها مشترک بین شهرداری و وزارتخانه بود که وی از کنار آنها بی‌تفاوت گذشت.
 
وی بیان کرد: اگر بخواهیم به فهرست ضعف‌ها بپردازیم موارد زیاد است. به اعتقاد بنده آخوندی در شهرداری نمی‌تواند کاری انجام دهد و حضورش یعنی توقف اداره شهر.
 
انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد