در نشست خبری کادر فنی و مدیران باشگاه هندبال زاگرس مطرح شد؛

تیم هندبال "زاگرس" آماده کسب نتیجه مطلوب در رقابت های لیگ برترهندبال کشور در اسلام آبادغرب/ مردم و مسئولین بعنوان یار هشتم در کنار تیم باشند

کد خبر: 303540
|
02:40 - 1397/08/03
نسخه چاپی
تیم هندبال "زاگرس" آماده کسب نتیجه مطلوب در رقابت های لیگ برترهندبال کشور در اسلام آبادغرب/ مردم و مسئولین بعنوان یار هشتم در کنار تیم باشند
اسلام آبادخبر: کادر فنی و مدیران باشگاه هندبال زاگرس در نشست خبری عنوان کردند؛ تیم هندبال "زاگرس" با حمایت مردم و مسئولین آماده کسب نتیجه مطلوب در رقابت های لیگ برترهندبال کشور در اسلام آبادغرب می باشد.

به گزارشاسلام آباد خبر، تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب به‌عنوان تنها نماینده استان کرمانشاه در بالاترین سطح هندبال کشور حضور دارد. در هفته نخست سی و یکمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور که پنج شنبه ۱۹ مهرماه برگزار شد تیم زاگرس اسلام آباد غرب با نتیجه 25-20 قهرمان فصل گذشته لیگ نفت و گاز گچساران را شکست داد.در هفته دوم مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، عقاب های زاگرس در خانه حریف با نتیجه 24 بر 23 تیم نجف آباد اصفهان را شکست دادند و در هفته سوم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور در روز جمعه 4 آبان ماه ساعت 16 تیم هندبال زاگرس در محل سالن ورزشی انقلاب اسلامی اسلام آبادغرب  به مصاف تیم هندبال مس کرمان می رود.

 

کادر فنی و مدیران باشگاه هندبال زاگرس در نشست خبری در جمع خبرنگاران عنوان کردند؛ تیم هندبال "زاگرس" با حمایت مردم و مسئولین آماده کسب نتیجه مطلوب در رقابت های لیگ برترهندبال کشور در اسلام آبادغرب می باشد.

 


سجاد اعظم مدیر عامل باشگاه هندبال زاگرس در این نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت:  از سال ۹۳هندبال با تجربه اندوزی و وجود بزرگان هندبال در شهرستان شروع به صدا کرد ، هندبال با برنامه ریزی اینکه هندبال به نقطه و خاستگاه اصلی خود برسد آغاز گردید و پله پله لیگ های سوم ، دوم ، اول را پشت سر گذاشتند و هم اکنون جز ده تیم برتر کشور هستند.

وی افزود:  قرار بر اتفاق بزرگی در شهرستان است، صحبت های مربوط به بومی و غیر بومی بودن بازیکنان تیم در اولویت اول بحث قهرمانی یک تیم است که برای اولین بار در استان کرمانشاه به لیگ برتر راه پیدا کرده و مبحث بعد اینکه در حال حاضر بخش اعظم بازیکنان بومی و ۱۳نفر در حال تمرین و آماده سازی هستند .

وی تاکید کرد با وجود فاصله ۶۰ کیلومتری با استان ما از نظر امکاناتی در شرایط خیلی ضعیفی قرار داریم و کیفیت سالن ورزشی جهت تمرین و مسابقه مناسب نیست اما با وجود این ها خواست اول و آخر ما این بوده که در اسلام آباد غرب برگزار گردد.

مدیر عامل باشگاه زاگرس ادامه داد ؛ با هماهنگی که با اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم باشگاه فرهنگی ورزشی زاگرس را تاسیس و تیم را از قالب هیأت  خارج کردیم در ابتدا هزینه های مسابقات لیگ های پایین کمتر بود اما لیگ برتر هزینه های بسیاری دارد و منابع مالی بازیکنان این تیم براساس دوستان حامی و اسپانسر های شخصی بود .

سجاد اعظم  با تشکر از ابراز احساسات مردم گفت: این تیم متعلق به همه مردم است ودر قلب مردم است .(مصاحبه تفصیلی سجاد اعظم مدیر عامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب)

 

رییس هیأت هندبال شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه نشست خبری، ضمن تشکر از زحمات رییس هیأت  پیشین هندبال شهرستان، از مبلغ تزریق شده به تیم گفت ؛ از طرف استاندار مبلغی جهت آماده سازی تیم هندبال کمک شد اما در واقع پاسخگوی رفع نیاز های تیم نیست و نیاز به یک همتی جمعی و همکاری سراسری شهرستان دارد .

محمد خلف صیادیان ادامه داد ؛ در کنار هندبال آقایان، هندبال بانوان نیز پیشرفت چشمگیری داشت و در سطح استان مقام های بسیار خوبی را کسب کرد و همزمان با آقایان در بخش بانوان به هندبال خانم ها نیز توجه خاص خواهیم داشت .

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت: نام باشگاه زاگرس را به علت گستره جغرافیایی و فرا منطقه ای بودن انتخاب و از نامگذاری آن از ایل و قبیله خاص پرهیز شد و بنا به برند استان انتخاب گردید.

 

 

هوشنگ کاکلوند سرمربی تیم هندبال زاگرس نیز در این نشست خبری عنوان کرد: ما از سال 95 که به این تیم آمدیم  برنامه ما این بود که در کنار تمرینات و رقابت های لیگ یک، پایه را تقویت کردیم و سال اول قهرمان شدیم و در سال دوم نیز از دسته یک به لیگ برتر صعود کردیم و امسال کار ما سخت تر شده و انشاءالله که بتوانیم نتیجه ای آبرومند بگیریم.

وی افزود: اکثر رقبای ما در تیم های لیگ برتر از حمایت کارخانه های صنعتی و اقتصادی قوی بهره می برند، اما ما از همان سال اول با حداقل ها جلو رفتیم و تمرینات را با ترکیب یک تیم جوان شروع کردیم و 4 دیدار تدارکاتی برای تیم برگزار کردیم، وضعیت تیم در آمادگی کامل به سر می برد و از لحاظ کار فنی کار تیم خوب پیش رفته است و ما به مردم اسلام آبادغرب قول می دهیم با یک نتیجه مطلوب تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

کاکلوند گفت: سعی ما بر این است که یک شور و نشاط اجتماعی در شهرستان ایجاد کنیم و انتظار داریم مسئولین هم  درک کنند که تیم در چه سطحی از رقابت های کشوری قرار دارد، چون هزینه های  یک تیم در لیگ برتر بالاست و نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه های یک تیم لیگ برتری است و با توجه به اینکه تنها تیم ورزش های توپی استان کرمانشاه در لیگ برتر هستیم و نیاز به حمایت همه جانبه مسئولین داریم و از استاندار محترم ، مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان، مهندس بخشی پور و مهندس جلیلیان از مرغ پرطلایی، شهردار، شورای شهر ، فرماندار، امام جمعه، نماینده شهرستان و کلیه مسئولینی که از تیم ما حمایت کردند تشکر می کنیم.

 

 

هوشنگ رزمدیده مسئول فرهنگی باشگاه زاگرس در این نشست خبری  با تبریک موفقیت های تیم هندبال زاگرس و تقدیر از کادر فنی این تیم، گفت: به جرأت می توان گفت که یکی از دستاوردهای ورزش استان حضور تیم هندبال اسلام آبادغرب، بدون هیچ حاشیه و با کمترین امکانات در لیگ برتر هندبال کشور است که هم از لحاظ ورزش و هم از لحاظ فرهنگی ثمرات خوبی برای شهرستان دارد هر چند که برخی به این موضوع واقف نیستند.

وی افزود: با حضور تیم در لیگ برتر انتظار مردم و خانواده ورزش استان از این تیم بیشتر شده و در مقابل هم انتظار است همه مردم، مسئولین، فرهیختگان و اصحاب رسانه بعنوان یار هشتم در کنار این تیم باشند.

مسئول فرهنگی باشگاه زاگرس خاطرنشان کرد: می توان برگزاری این مسابقات لیگ برتر را در شهرستان به یک فرصت تبدیل کرد و با بهره گیری درست از این رویداد ورزشی در راستای فرهنگ سازی  و کاهش آسیب های اجتماعی جامعه استفاده نمود و انتظار است که نخبگان جامعه حتی به وسیله قلم شان حمایت خود را تیم ورزش شهرستان نشان دهند.

 

امیر سعید جلیلیان مسئول روابط عمومی باشگاه زاگرس با بیان اینکه حضور تیم هندبال زاگرس در لیگ برتر کشور یک معیار و سنجش خوب برای افراد دغدغه مند است، گفت: این تیم متعلق به شهرستان و کل استان است و انتظار است که مردم، مسئولین و رسانه ها با تمام توان از تیم خود حمایت کنند.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد