رئیس شبکه دامپزشکی اسلام‌آباد غرب خبر داد:

پلمب کارخانه تولید خوراک دام در اسلام‌آباد غرب

کد خبر: 303542
|
09:08 - 1397/08/03
نسخه چاپی
پلمب کارخانه تولید خوراک دام در اسلام‌آباد غرب
اسلام آبادخبر: رئیس شبکه دامپزشکی اسلام‌آباد غرب از پلمب یک واحد کارخانه تولید خوراک در این شهرستان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، صیدمحمد قاسمی اظهار داشت: یک واحد کارخانه تولید خوراک دام در اسلام‌آبادغرب مورد بازدید قرار گرفت و با دستور مراجع قضایی از ادامه فعالیت این کارخانه به علت انجام تخلفات بهداشتی، جلوگیری به عمل آمد.

 

وی افزود: عدم تمدید پروانه بهداشتی و همچنین عدم حضور مسئول فنی بهداشتی در هنگام تولید خوراک دام از علل تعطیلی این کارخانه بود.

 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آبادغرب با اشاره به انجام نظارت‌های مستمر دامپزشکی بر کارخانه‌ها تولید خوراک دام و طیور خاطرنشان کرد: داشتن پروانه بهداشتی معتبر و حضور مسئول فنی بهداشتی هنگام تولید محصول از بدیهیات هر واحد تولیدی است.

 

قاسمی تصریح کرد: این واحد تولیدی علی رغم دریافت چندین تذکر کتبی، همچنان به تولید خود ادامه داد که در نهایت با همکاری مقامات قضایی و طی مراحل قانونی با حکم قاضی پلمب شد.

 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام آبادغرب افزود: هرگونه فعالیت برای تهیه و تولید خوراک دام و طیور منوط به اخذ پروانه‌های بهداشتی لازم از اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه است و تولید محصول بدون پروانه بهداشتی تخلف محسوب می‌شود.

 

وی با تاکید بر اهمیت ویژه حفظ سلامت مصرف کننده اظهار داشت: حضور مسئول فنی بهداشتی در هنگام تولید در کارخانه جات و یا کشتارگاه های دام و طیور لازم و ضروری است و صورت عدم رعایت هریک از شرایط لازم با واحد متخلف برخورد خواهد شد.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: تمام واحدهای فعال و دارای مجوز به صورت مستمر مورد بازرسی قرار می‌گیرند و از مواد اولیه و محصول تولیدی آنها به صورت ماهانه نمونه‌گیری می‌شود.

 

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اسلام‌آبادغرب به پرورش دهندگان دام، طیور و آبزیان توصیه کرد: خوراک مورد نیاز خود را از کارخانجات معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند.

منبع:مرصاد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد