سردار ریحانی:

مدیران دولتی در حفظ پشتوانه مردمی نظام تلاش کنند

کد خبر: 303551
|
10:19 - 1397/08/03
نسخه چاپی
مدیران دولتی در حفظ پشتوانه مردمی نظام تلاش کنند
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، وظیفه مدیران دولتی در حفظ پشتوانه مردمی نظام با جلب رضایت آنها را بسیار مهم دانست.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار بهمن ریحانی امروز پنجشنبه افتتاح حوزه بسیج مدیریت بحران اظهار داشت: بدون شک و اغراق بی‌نظیرترین تشکل مردمی در دنیا بسیج است در هیچ جای جهان تشکلی این چنینی از روی اختیار و آگاهی برای دفاع از حاکمیت ، نظام و دین در جهان نداریم.

وی افزود: این مدل حرکت مردمی جهانی که در ایران شکل گرفت، امروز به عنوان الگو تمام کشورهای دنیا به ویژه کشورهای اطراف ایران را فراگرفته است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: بسیج یک هدف کلی را دنبال کرد و امام راحل برای حفاظت و حراست از هویت و دستاوردهای انقلاب این شجره طیبه را غرس و رهبر معظم انقلاب هم آنرا آبیاری و بارور کردند.

سردار ریحانی ادامه داد: بر اساس این تفکر بود که بسیج ایجاد شد و امام راحل بر اساس آن گفتند که اگر بر کشوری این فرهنگ طنین‌افکن شود آن کشور از طمع دشمنان دور خواهد ماند و همینطور هم شد.

وی تصریح کرد: لذا بر اساس این هدف کلان اهداف خردی را بسیج دنبال کرد که مهمترین آن ساخت مدل و الگوی مدیریت جهادی در دستگاه های دولتی است و شاهدیم با بسیاری از مسائل اقتصادی، امنیتی و اجتماعی این تفکر الگوی مدیریت جهادی توانسته در این شرایط شتاب انقلاب را پرشتاب کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، بسیج را بزرگترین عامل بازدارندگی برای نظام دانست و افزود: بسیج بزرگترین امید برای دوستان است.

سردار ریحانی با بیان اینکه بسیج امروز به یک فرهنگ تبدیل شده است، گفت: بزرگترین اقتدار و مایه عزت ما پشتوانه مردمی است و تا زمانی که مردم پشت نظام باشند با تمام چالش های دشمنان آهنگ حرکت انقلاب پرشتاب است.

وی همچنین مسئولیت مدیران برای در صحنه نگه‌داشتن مردم را بسیار خطیر برشمرد و افزود: مردم اگر نسبت به دستگاه‌های دولتی رضایت داشته باشند قدرت ما افزایش می‌یابد؛ در کرمانشاه هم البته این قابلیت را داریم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه اشاره‌ای به بیانات رهبر در این خصوص داشت و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که هرکس قدمی مثبت برای حل مشکل مردم بردارد، بسیجی است.

سردار ریحانی با تصریح اینکه دشمن امروز از هیمنه بسیج هراس دارد، اظهار داشت: امروز یکی از مولفه هایی که باید خود را به آن مجهز کنیم که دشمنان از ما هراس داشته باشند، همین بسیج است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد