در اختتامیه جشنواره بین‌المللی سنگوردی بیستون صورت گرفت؛

اعطای شهروند افتخاری به «پرنده بیستون»/ تقدیر از صخره‌نورد معلول

کد خبر: 303552
|
10:24 - 1397/08/03
نسخه چاپی
اعطای شهروند افتخاری به «پرنده بیستون»/ تقدیر از صخره‌نورد معلول
شهردار بیستون از اعطای نشان شهروند افتخاری به «پرنده بیستون» و تقدیر از صخره‌نورد معلولی که مسیر اختصاصی معلولین را ثبت کرده در جشنواره سنگنوردی بیستون خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، شورش فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مرصاد اظهار داشت: در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره بین المللی سنگنوردی بیستون در محل هتل لاله بیستون به خانم جرالدین فاسناخت معروف به پرنده بیستون به جهت قدردانی و پاس داشتن تلاش وی در چهار بار پرش و سقوط از کوه بلند آوازه بیستون با لباس خفاشی و هرچه بیشتر شناساندن این نام بزرگ به جهانیان به این خانم عنوان شهروند افتخاری بیستون از طرف شهرداری این شهر اهدا شد.

شهردار بیستون افزود: همچنین و در کنار مراسم تقدیر از صخره نوردان شهره ایران و جهان شهرداری بیستون به طور ویژه از سجاد سالاروند صخره نوردی که با دوپای مصنوعی و تیم پار المپیکی موفق شد یک مسیر اختصاصی به نام معلولین ثبت کند تقدیر شد.

گفتنی است، جشنواره بین‌المللی سنگنوردی بیستون از 29 مهرماه با حضور 170 سنگنورد ایرانی و خارجی آغاز شد و روز گذشته اختتامیه آن برگزار شد.

همچنین بلندترین «های‌لاین» ایران به ارتفاع 350 متر در صخره کوه بیستون نصب و 35 های‌لاین‌کار نیز در این مدت بر روی آن به اجرای حرکات ورزشی پرداختند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد