مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب:

کسانی که به زیارت امام حسین (ع)می روند با دعوت خود آقاست که راهی می شوند

کد خبر: 303576
|
13:22 - 1397/08/06
نسخه چاپی
کسانی که به زیارت امام حسین (ع)می روند با دعوت خود آقاست که راهی می شوند
اسلام آبادخبر: حجت الاسلام عزتی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در حاشیه بازدید از موکب خادمان راه بهشت بخش حمیل اظهار داشت:کسانی که به زیارت امام حسین (ع)مشرف می شوند با دعوت خود آقاست که راهی می شوند.

حجت الاسلام عزتی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اسلام آبادغرب در حاشیه بازدید از موکب خادمان راه بهشت بخش حمیل در گفتگو بااسلام آباد خبراظهار داشت: کسانی که به زیارت امام حسین (ع)مشرف می شوند با دعوت خود آقاست که راهی می شوند. اگر ما اراده کنیم یقینا این توفیق هم شامل حال ما می شود.

 

وی افزود: در آیات و روایات تاکید بسیار فراوانی بر زیارت ابا عبدالله(ع) شده است که می فرماید: زائر ابا عبدالله(ع) انگار خدا را زیارت و در عرش با خدا گفت و گو کرده است.

 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بیان کرد: طبق روایات، کسی که به زیارت اباعبدالله می رود، چهار هزار ملکه به استقبالش می آیند و تا زمانی که در کربلاست و برمی گردد، همین ملائکه ی الهی او را دعا می کنند. اگر در زندگی این شخص مشکلی ایجاد شود همین ملائکه الهی مامور هستند برای این زائردعا کنند و اگر هم عمر شخص به دنیا نباشد خود خانم حضرت زهرا(س) به بالین او می آید و سرش را بر دامان می گیرد.

 

وی بیان کرد: این آیات و روایات اهمیت زیارت وامتیازاتی که خدا به زائر امام حسین (ع)داده است را می رساند.از جمله پاداش های دنیوی زیارت اباعبدالله (ع) این است که شخص هیچ وقت در دنیا نیازمند نمی شود و همچنین از جمله ارزش های اخروی زیارت هنگامیست که محشر برپا می شود وچهره افرادی که به زیارت اباعبدالله (ع)رفته اند نورانی است.

 

وی افزود: یقینا آن کسی که به زائرین خدمت می کند اجرش کمتر از زائر بودن نیست و ثواب زیارت را برای او نیز می نویسند.

 

در پایان وی اظهار داشت: انشاالله خداوند به همه ما توفیقی بدهد که زیارت کربلا بارها و بارها نصیبمان شود و مورد عنایت امام حسین (ع)قرار بگیریم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها