مقصودی در گفتگو با دانا:

اعتراضات من به روحانی به خاطر آمار های غلطی بود که ارائه می‌کرد/ مشاوران رئیس‌جمهور به وی آمار غلط می‌دهند

کد خبر: 303593
|
09:43 - 1397/08/06
نسخه چاپی
اعتراضات من به روحانی به خاطر آمار های غلطی بود که ارائه می‌کرد/ مشاوران رئیس‌جمهور به وی آمار غلط می‌دهند
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض من اعتراض به شخص روحانی و یا از طرف گروه خاصی نبود بلکه بنده به آمارهایی که آقای روحانی اعلام کرد و خلاف واقع بود، اعتراض کردم که این موضوع باعث وقفه در صحبت‌های رئیس‌جمهور شد و لاریجانی به این مساله رسیدگی کرد.

به گزارشاسلام آباد خبر، حسین مقصودی، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص برخی از اعتراضاتی که میان اظهارات روحانی در مجلس داشت اظهار داشت: اعتراضات من در زمان سخنرانی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور برای دفاع از وزرای پیشنهادی دولت، اعتراضات حزبی یا سیاسی نبوده و تنها به دنبال طرح خواسته های مردم بودم.

وی با بیان اینکه صحبت های من حرف های دل مردمی است در طول روز به ما می زنند عنوان کرد: آقای رئیس‌جمهور در زمان سخنرانی خود اعلام کرد که آموزش و پرورش کشورمان از رایگان‌ترین آموزش و پرورش‌های جهان است و رشد اشتغال در این دولت افزایش یافته است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: اعتراض من اعتراض به شخص روحانی و یا از طرف گروه خاصی نبود بلکه بنده به آمارهایی که آقای روحانی اعلام کرد و خلاف واقع بود، اعتراض کردم که این موضوع باعث وقفه در صحبت‌های رئیس‌جمهور شد و لاریجانی به این مساله رسیدگی کرد.

مقصودی با تأکید بر اینکه چیزی که امروز روحانی می گفت با آنچه در واقعیت جامعه است بسیار فاصله دارد تأکید کرد: مشاوران آقای روحانی به وی آمار غلط می دهند و از آقای رئیس‌جمهور می‌خواهیم پیش از اینکه آماری را اعلام کند از صحت و سقم آن یقین پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها