مدیرکل روابط عمومی سازمان و صدا و سیما:

دولت و آقای رییس جمهور بیش از بیانیه به کار حرفه‌ای رسانه‌ای برای انعکاس فعالیت‌شان نیاز دارند

کد خبر: 303618
|
08:55 - 1397/08/09
نسخه چاپی
دولت و آقای رییس جمهور بیش از بیانیه به کار حرفه‌ای رسانه‌ای برای انعکاس فعالیت‌شان نیاز دارند
مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما گفت: نیاز دولت به یک گروه رسانه‌ای حرفه‌ای بیش از پیش آشکار شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا و سیما با بیان اینکه نیاز دولت به یک گروه رسانه‌ای حرفه‌ای بیش از پیش آشکار شده است، گفت: توصیه می‌کنیم دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت به جای روش‌های سلبی با جهت گیری‌های سیاسی مثل صدور بیانیه‌های متعدد و پشت سرهم به معرفی خدمات دولت به صورت ملموس بپردازد که همواره مورد تاکید رییس جمهور محترم بوده است.

محمد حسین رنجبران در پاسخ به سوال خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره ادعای دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت علیه رسانه ملی، افزود: در دیداری که چندی پیش با شورای معاونان سازمان با آقای رییس جمهور داشتیم آقای دکتر روحانی به ضعف روابط عمومی‌های دولت در بیان خدمات صورت گرفته اذعان داشت و خواستار بازنگری روشی آنها شد و الان با گذشت چند ماه ما شاهد هستیم که چقدر صحبت‌های آقای رییس جمهور دقیق است و این ضعف دارد به دولت لطمه می‌زند.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با بیان اینکه شورای اطلاع رسانی دولت بدلیل این ضعف مفرط هرچند وقت یکبار با صدور بیانیه‌هایی ناشیانه فرافکنی می‌کند، گفت: مردم به خوبی می‌دانند که رسانه ملی چه نقش ویژه‌ای در شکل گیری حرکت عظیم اربعین حسینی داشته و خدمات همه دستگاه‌ها چه دولتی و چه غیره را لحظه به لحظه در رادیو و تلویزیون منعکس کرده است.

رنجبران بیان نقدهای منصفانه را برای اصلاح امور ضروری دانست و تاکید کرد: در کنار این همه تبلیغ بیان نقدهای کارشناسی در معدود برنامه‌هایی نه تنها حق مردم است بلکه به نفع دستگاه‌های اجرایی و حکومتی خواهد بود تا ضعف‌های خود را برطرف کنند.

وی تاکید کرد‌: همه سال اول دولت یازدهم را در اداره راهپیمایی اربعین به خاطر دارند که چه ضعف‌های آشکار و ناراحت کننده‌ای وجود داشت و اگر نقدهای دلسوزانه و سازنده و به موقع رسانه‌ها بویژه رسانه ملی نبود امکان نداشت امروز با این خدمات و برنامه ریزی دقیق همه با هم در خدمت زائران اباعبدالله باشیم.

گفتنی است چندی پیش دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت ادعاهایی را علیه رسانه ملی درباره نحوه پوشش اقدامات دولت در اربعین مطرح کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد