مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب:

چهره خبیث و استکباری آمریکا برای ملت ایران شناخته شده است/ حضور گسترده فرهنگیان ودانش آموزان در راهپیمایی13 آبان ماه بیانگر وفاداری به نظام و انقلاب

کد خبر: 303647
|
11:12 - 1397/08/10
نسخه چاپی
چهره خبیث و استکباری آمریکا برای ملت ایران شناخته شده است/ حضور گسترده فرهنگیان ودانش آموزان در راهپیمایی13 آبان ماه بیانگر وفاداری به نظام و انقلاب
اسلام آبادخبر: مدیر آموزش و پرورش اسلام آبادغرب در جمع مدیران مدارس گفت: چهره خبیث و استکباری آمریکا برای ملت ایران و مردم دنیا شناخته شده است.

به گزارشاسلام آباد خبر، جمال الدین برجی در جلسه مدیران مدارس که در پژوهش سرای دانش آموزی برگزار گردید، ضمن عرض تسلیت ایام اربعین حسینی وتبیین قیام امام حسین(ع) در مقابله با ظلم وستم وعدم پذیرش ذلت، گفت: حسین زمانه زنده است وبا رهبری خردمندانه اش ادامه دهنده راه این امام همام است ومردم شریف ایران با بصیرت راه امام حسین(ع) وامام خمینی (ره)را ادامه خواهند داد.

 

جمال الدین برجی در جمع مدیران مدارس گفت : چهره خبیث و استکباری آمریکا برای ملت ایران و مردم دنیا شناخته شده است. این کشورجنایتکار در راستای رسیدن به منافع نامشروع خود، اقدام به چپاول کشورهای مختلف دنیا از جمله در منطقه خاورمیانه می کند اما ملت ما با رهبری خردمندانه وعالمانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) بیدارتر از همیشه توطئه های این دشمن قسم خورده ملت ایران راخنثی خواهند نمود وبا شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان وفاداری خود را به امام و رهبری ونظام مقدس اعلام می نمایند.

 

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران امسال با توجه به تحولات منطقه، بسیار پرشورتر از سال های گذشته در راهپیمایی 13آبان شرکت خواهند کرد، گفت: دشمنی دنیای استکبار نسبت به گذشته در قبال انقلاب اسلامی بیشتر شده است. قطعا امسال مردم و مسئولان به راهپیمایی 13 آبان نسبت به گذشته اهمیت بیشتری قائل خواهند شد.

 

ایشان ضمن فراخوان کلی فرهنگیان ودانش آموزان به شرکت در یوم الله 13 آبان اظهار داشت: فرهنگیان ودانش آموزان،  بابصیرت و حضور در این راهپیمایی به دشمنان انقلاب و اسلام اعلام خواهند کرد که در مقابل ظلم و ستم کوتاه نخواهند آمد وهمواره پشتیبان این انقلاب ویار ویاور رهبر ووفادار به آرمان های والای امام خمینی (ره) وادامه دهنده راه شهیدان خواهند بود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد