طی پیامی؛

فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی 13 آبان ماه دعوت کرد

کد خبر: 303659
|
08:15 - 1397/08/12
نسخه چاپی
فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب مردم را به حضور پر شور در راهپیمایی 13 آبان ماه دعوت کرد
اسلام آبادخبر: فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب از مردم ولایت مدار شهرستان دعوت کرد در 13 آبان ماه هم صدا با امت ایران اسلامی فریاد مرگ بر استکبار و دوری از دشمنان اسلام و انقلاب را طنین انداز سازند.

به گزارشاسلام آباد خبر، فرمانده سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در پیامی از امت حزب الله و همیشه در صحنه شهرستان اسلام آبادغرب جهت حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه دعوت به عمل آورد.

 

سرهنگ پاسدار فرامرز باوندپور در این پیام آورده است: امسال 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و هفته بسیج دانش آموزی مصادف با ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و ایام خدمتگزاری به زوار اربعین حسینی گردید و محرم و صفر نماد آزادگی و ظلم ستیزی و مبارزه با طاغوت است .

 

ملت ایران به مصداق کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا در آن دوران با تاسی از مکتب عاشورا و فرهنگ حسینی به مبارزه با طاغوتیان برخواستند و 13 آبان ماه را یک نقطه عطفی در تاریخ مبارزاتی مردم ایران ساختند و در سال 58 با تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام حماسه ای دیگر خلق شد که امام خمینی (ره ) از آن به انقلاب دوم یاد کردند .

 

امروز و در این برهه از زمان و در ایامی که مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان اسلام آبادغرب هنوز از خدمت رسانی به زوار اربعین سرور و سالار شهیدان فارغ نشده اند؛همگام با ملت شریف ایران اسلامی با تاسی از مکتب عاشورا با حضور دشمن شکن خود در صحنه یکبار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و ایادی زیر دستش فریاد خواهند زد .

 

ملت ایران همچنان آمریکای جنایتکار را دشمن شماره یک خود می داند و لفاظی‌ها و لجن پراکنی‌های رئیس جمهور منفور آمریکا نسبت به ملت بزرگ ایران و نهادهای انقلابی و مردمی را شدیدا محکوم می کند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد