دبیر ستاد مرکزی اربعین:

بیش از ۹۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند

کد خبر: 303671
|
11:36 - 1397/08/12
نسخه چاپی
بیش از ۹۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند
دبیر ستاد مرکزی اربعین از بازگشت بیش از ۹۰ درصد زائران اربعین خبر داد و گفت: یک میلیون و ۸۵۰ هزار زائر ایرانی تا شب گذشته به کشور بازگشتند.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل از فارس  شهریار حیدری دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به برگزاری باشکوه حماسه اربعین حسینی، اظهار داشت: امسال بیش از ۲ میلیون و زائر ایرانی به پیاده‌روی اربعین حسینی مشرف شدند.

 
وی با بیان اینکه اقدامات رفاهی خوبی امسال به منظور آسایش زائران توسط عراقی‌ها تدارک دیده شده بود، افزود: مردم عراق با مهربانی از زائران پذیرایی کردند و با کمک دستگاه‌های ایرانی امکانات خوبی برای زائران فراهم شد.
 
حیدری با اشاره به بازگشت زائران اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: در روز اربعین و یک روز پس از آن بیشتر زائران به کشور بازگشتند به طوری که در مرز مهران شاهد ترافیک بودیم اما با استقرار یک هزار و ۷۰۰ اتوبوس‌ و وسایل نقلیه در مرز مهران این ترافیک به درستی مدیریت شد.
 
دبیر ستاد مرکزی اربعین از بازگشت بیش از یک میلیون و ۸۵۰ هزار زائر ایرانی به کشور خبر داد و گفت: تا شب گذشته بیش از ۹۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند و روند بازگشت زائران همچنان ادامه دارد.
 
حیدری با بیان اینکه هم‌اکنون تردد در تمامی مرزهای سه‌گانه جاری و روان است، افزود: موکب‌های ایرانی در کشور همچنان از زائران اربعین پذیرایی می‌کنند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد