وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مذاکره با شرکت بیمه‌ای جدید برای خدمات رسانی به فرهنگیان/ خدمات بیمه تکمیلی فعلی منع قانونی ندارد

کد خبر: 303689
|
09:03 - 1397/08/14
نسخه چاپی
مذاکره با شرکت بیمه‌ای جدید برای خدمات رسانی به فرهنگیان/ خدمات بیمه تکمیلی فعلی منع قانونی ندارد
بطحایی از مذاکره با شرکت جدید بیمه‌ای و اعتبارسنجی آن برای خدمات رسانی در حوزه بیمه تکمیلی فرهنگیان خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، سید محمد بطحاییوزیر آموزش و پرورشدر گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درباره تعیین تکلیف وضعیتبیمه تکمیلی فرهنگیانو برخی شائبه‌ها درباره تمدید مهلت یک ماهه بیمه سال گذشته بیان کرد: مشکل غیرقانونی بودن خدمات رسانی بیمه به فرهنگیان حل کردیم و در این زمینه مشکلی خاصی وجود ندارد.

وی ادامه داد: اکنون به دنبال ارتقای کیفیت بیمه فرهنگیان هستیم تا نسبت به سال‌های قبل خدمات بهتری را به همکاران ارائه دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری جلساتی با سازمان برنامه برای تامین اعتبار بیمه فرهنگیان تصریح کرد: برای توسعه خدمات رسانی بیمه فرهنگیان به دنبال تامین مورد نیاز هستیم که باید آن را از طریق سازمان برنامه محقق کنیم.چاره‌ای جز اجرای روش صندوقی نداریم

بطحایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه روش خدمات رسانی بیمه تغییر می‌کند یا خیر، بیان کرد: در شرایط فعلی هیچ منع قانونی برای بیمه وجود ندارد و چاره‌ای جز برقراری خدمات رسانی بیمه به جز روش صندوقی نداریم.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: البته برای قرارداد جدید یک شرکت بیمه‌ای با ما وارد مذاکره شده است که فعلی نامی از آن نمی‌برم و باید این شرکت اعتبار سنجی شود؛ چنانچه اعتبار آن برای ما مسجل شد از طریقبیمه گذاریاقدام خواهیم کرد.

پیش از این؛ قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان تا پایان مهرماه اعتبار داشت و قرار بر این بود تا بررسی ها در اوایل آبان ماه مشخص شود اما این فرآیند زمان‌ برد و مقرر شد تا انعقاد قرار داد جدید، مهلت خدمات رسانی یک ماه دیگر و تا پایان آبان ماه تمدید شد، اما براساس اعلام سازمان بیمه مرکزی فعالیت شرکت آتیه سازان حافظ برای خدمات بیمه تکمیلی غیر قانونی اعلام شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد