در راستای فعال سازی شورای معلمان؛

برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوای الکترونیکی درسی در دبستان ستارگان اسلام آبادغرب

کد خبر: 303694
|
09:49 - 1397/08/14
نسخه چاپی
برگزاری کارگاه آموزشی تولید محتوای الکترونیکی درسی در دبستان ستارگان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: در راستای فعال سازی شورای معلمان وتوانمند سازی آموزگاران، یک دوره کلاس کارگاهی تولید محتوای الکترونیکی درسی در دبستان ستارگان برگزار گردید.

به گزارشاسلام آباد خبر، در راستای فعال سازی شورای معلمان وتوانمند سازی آموزگاران، یک دوره کلاس کارگاهی تولید محتوای الکترونیکی درسی در دبستان ستارگان برگزار گردید.

 

مولامراد نظری معاون آموزش ابتدایی، در جمع شورای آموزگاران دبستان ستارگان با اشاره به اهمیت محتوا در برنامه درسی و لزوم تسلط مجریان برنامه درسی بر انواع محتواهای درسی و ارائه آن ها در محیط یادگیری عنوان کرد: در عصر ارتباطات وتکنولوژی، معلمین ما باید مجهز به علوم وفناوری نوین باشند ودر آینده نزدیک معلمانی در حرفه خود موفق خواهند شد که در ارائه تدریس از نرم افرار ها وسخت افرار های این فناوری استفاده بهینه نمایند.

 

ایشان با اشاره به اهمیت وجذابیت محتوای الکترونیکی در میزان یادگیری وبه کارگیری حواس دیداری وشنیداری عنوان کرد: 75 درصد یادگیری از طریق دیداری و13 درصد یادگیری فقط از طریق شنیداری صورت می گیرد که اکثر معلمان ما فقط در انتقال این مفاهیم بر استفاده از حس شنیداری تکیه دارند.

 

در ادامه توسط یکی از مدرسین نحوه تولید محتوای درسی آموزش داده شد.

 

لازم به ذکر است که طبق برنامه تنظیمی سالانه معاونت آموزش ابتدایی کلاس های کارگاهی با موضوعات مختلف آموزشی وبستگی به نیاز معلمان در کلیه مدارس ابتدایی به صورت دوره ای در طول سال تحصیلی وبا حضور مدرسین  ومعلمان برگزار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها