به منظور راه اندازی کارخانه بازیافت زباله؛

جلسه پسماند شهری باحضور فرماندار اسلام آبادغرب برگزار شد

کد خبر: 303710
|
08:28 - 1397/08/15
نسخه چاپی
جلسه پسماند شهری باحضور فرماندار اسلام آبادغرب برگزار شد
اسلام آبادخبر: به منظور راه اندازی کارخانه بازیافت زباله، جلسه پسماند شهری باحضور فرماندار اسلام آبادغرب برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر،  به منظور  راه اندازی کارخانه بازیافت زباله جلسه پسماند شهری باحضور فرماندار اسلام آبادغرب، بخشداران دالاهو و سرمست ، شهرداران اسلام آبادغرب، حمیل، گهواره، کرند و سرمست در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 


دکتر کریمی در سخنانی با اشاره به اهمیت تسریع در راه اندازی کارخانه بازیافت زباله عنوان کرد: این پروژه برای ما از اهمیت خاصی برخوردار است و شهرداری های تابعه و دهیاری ها باید سهم خود را برای تسریع در کار به موقع واریز نمایند.

 


فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: به مشکلات مالی شهرداری ها واقفیم و برای کمک به این پروژه مهم ۳۰میلیارد ریال تسهیلات از محل مشاغل روستایی مصوب کرده ایم که با تزریق این مبلغ و سهم شهرداری ها پروژه تکمیل خواهد شد و خوشبختانه تاکنون سوله های پروژه آماده نصب دستگاه هاست.

 

دکتر کریمی خاطر نشان کرد: درآمد این پروژه برای شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان سهام دار خواهد بود و مهم تر از همه بازیافت زباله است که هم در اشتغال و هم در حفظ محیط زیست و منابع ملی اثر گذار خواهد بود.

 


در این جلسه مقرر شد شهرداری ها بخشی از سهم خود را تا یک ماه آینده به حساب شرکت بازیافت با مدیریت شهرداری اسلام آبادغرب واریز نمایند.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد