به مناسبت هفته پدافند غیرعامل؛

اجرای برنامه های هفته پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان اسلام آبادغرب

کد خبر: 303715
|
10:43 - 1397/08/15
نسخه چاپی
اجرای برنامه های هفته پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: مراسم برنامه های هفته پدافند غیرعامل درمحل نمازخانه دبیرستان دکتر حسابی شهرستان اسلام آبادغرب، با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین، دبیران و دانش آموزان برگزار شد.

به گزارشاسلام آباد خبر، مراسم برنامه های هفته پدافند غیرعامل درمحل نمازخانه دبیرستان دکتر حسابی شهرستان اسلام آبادغرب، با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولین، دبیران و دانش آموزان برگزار شد.

 

در این مراسم ابتدا آیاتی از قرآن کریم قرائت گردید و پس از اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، قدرت خوشنام مدیر دبیرستان دکترحسابی ضمن خوش آمد گویی به حاضران، در خصوص خانواده معظم شهدا و جایگاه رفیعشان مطالبی را بیان نمود.

 

در ادامه جمال الدین برجی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ضمن تقدیر از حضار و دانش آموزان به خاطر حضور پرشور در مراسم باشکوه سیزده آبان، مطالبی را درخصوص پدافند غیرعامل، جایگاه رفیع شهدا، ایثار و ازخود گذشتگی آن ها به خاطر دفاع از آب و خاک  بیان کرد و دانش آموزان را به حفظ و نگهداری دستاوردهای آنان که حاصل خون پاکشان است توصیه نمود.

 

 

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مطالبی در خصوص جنگ نرم که توسط دشمنان از طریق ماهواره برای منحرف کردن جوانان به کار گرفته می شود را بیان کرد. همچنین در خصوص پیشرفت علمی دانش آموزان، جایگاه علمی شهرستان، کسب رتبه های برتر کنکور سراسری و افتخارآفرینی دانش آموزان مطالبی را عنوان نمود.

 

در ادامه از عکس شهدای دانش آموز دبیرستان دکتر حسابی رونمائی شد.

 

 

شایان ذکر است در این مراسم برنامه های متنوعی از جمله: خواندن مقاله، پخش کلیپ های پدافند غیرعامل، مسابقه، اهدای گل به مهمانان و همچنین اهدای لوح یادبود به خانواده های معظم شهدا به اجرا درآمد.

 

در پایان این مراسم باحضور در گلزار شهدا با آرمان های والای شهیدان تجدید پیمان نمودند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها