انتقاد فلاحت‌پیشه از تیتر یک رسانه دولتی:

آستان قدس اقدام خلاف قانون مرتکب نشده است

کد خبر: 303716
|
11:32 - 1397/08/15
نسخه چاپی
آستان قدس اقدام خلاف قانون مرتکب نشده است
اسلام آبادخبر: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مصاحبه یک رسانه دولتی درباره آستان قدس، گفت: متاسفانه تیتری که برای این مصاحبه به نقل از بنده انتخاب شده بود با متن همراهی نداشت.

به گزارشاسلام آباد خبر، حشمت الله  فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی طی گفتگویی با اشاره به مصاحبه یک رسانه دولتی با او درباره آستان قدس و انتخاب تیتر "نمی‌دانم چه ملاحظه‌ جدیدی هست که «یگان حفاظت آستان قدس» ایجاد کرده‌اند"، گفت: متاسفانه تیتری که برای این مصاحبه انتخاب شده بود با متن همراهی ندارد چرا که بنده تاکید کردم هیچ اقدام غیرقانونی توسط آستان قدس صورت نگرفته است.

 

وی گفت: خبرنگار از بنده سوال کرد به نظر شما چه ملاحظه‌ای برای تشیکل چنین یگانی وجود دارد، که بنده گفتم من نمی‌دانم چه ملاحظه‌ای هست اما می‌دانم که هر اقدامی شده مطابق قانون و مقرارت بوده و که تشکیل آن در اکثر نهادها و سازمان‌ها تشکیل شده است.

 

فلاحت‌‌پیشه با بیان اینکه، " آقای رئیسی فردی قانونمند است"، گفت: حتی بنده برای پیگیری این موضوع با فرماندهان ناجا صحبت کردم که همه آنها تاکید کردند که هیچ اقدام بدون مجوز و غیرقانونی در آستان قدس انجام نگرفته است؛ این مجموعه‌ای که در آستان تشکیل شده در همه مجموعه‌ها و نهادها و وجود دارد و اینطور نیست که یک برنامه جدیدی باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها