سردار ریحانی خبر داد:

مشارکت سپاه در بازسازی ۵۰۰ واحد مددجویان زلزله‌زده

کد خبر: 303761
|
12:03 - 1397/08/19
نسخه چاپی
مشارکت سپاه در بازسازی ۵۰۰ واحد مددجویان زلزله‌زده
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از مشارکت سپاه در بازسازی ۵۰۰ واحد مددجویان زلزله‌زده خبر داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازشبکه اطلاع رسانی مرصاد ، سردار بهمن ریحانی امروز شنبه در آیین افتتاح ۲ هزار واحد مددجویان زلزله‌زده که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه سالروز زلزله استان کرمانشاه هستیم که این روزها خاطره‌های تلخ و شیرینی را در ذهن ما تداعی می کند.

وی با بیان اینکه از دست دادن هم استانی‌ها و تخریب منازل مسکونی و از دست رفتن اموال را هیچگاه فراموش نمی کنیم، افزود: خاطره همبستگی و نوع دوستی و محبت مردم سراسر کشور در حق این مناطق خاطرات شیرینی را رقم زد که زیبایی‌های آن در قاب هیچ تصویری نمی گنجد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر تبدیل کردن تهدید زلزله به یک فرصت، گفت: نهادی که اولین قدم را در اجرایی کردن سخنان رهبر انقلاب انجام داد کمیته امداد بود و امروز می‌بینیم بخش زیادی از منازل مددجویان را که استقامت زیادی در برابر حوادث طبیعی نداشتند بازسازی و مقاوم سازی شد.

وی تصریح کرد: همه مسئولان بابد تلاش کنند تا مدیریت جهادی که مد نظر مقام معظم رهبری است عملی شود وکارها به صورت اثرگذار انجام بپذیرد.

سردار ریحانی با بیان اینکه سپاه نبی اکرم(ص) با کمک کمیته امداد در نظر دارد بیش از ۵۰۰ واحد مسکن مدد جویان را بازسازی کنند، گفت: امروز به لحاظ تجهیزات نظامی در منطقه هیچ کمبودی نداریم اما آنچه مارا به اقتدار و عزت رسانده است پشتوانه مردمی است.

وی بیان کرد: تا زمانی که در کشور براساس اتحاد و همبستگی حرکت کنیم چنانچه تا کنون در شرایط مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس شاهد آن بودیم آینده خوبی برای جغرافیای کشور خواهیم داشت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: خسارت‌ها در سرپل‌ذهاب و گیلانغرب بالا بود که باید به گیلانغرب هم توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم خدمتی به مردمی که در دفاع مقدس در برابر دشمن محکم ایستادند داشته باشیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد