ماجرای سیصد میلیاردی‌های ژاپنی مقابل با تعصب‌های ایران

کد خبر: 303774
|
08:49 - 1397/08/20
نسخه چاپی
ماجرای سیصد میلیاردی‌های ژاپنی مقابل با تعصب‌های ایران
تیم فوتبال پرسپولیس ایران در میان تشویق هواداران پر شمارش در ورزشگاه آزادی به مقام نایب قهرمانی آسیا رضایت داد.

به گزارشاسلام آباد خبر، به نقل ازخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دور برگشت دیدار تیم های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپندر فیناللیگ قهرمانان آسیابدون گل به پایان رسید و با احتساب دیدار رفت، تیم ژاپنی موفق شد به مقام قهرمانی این رقابت ها برسد و این در حالی است که پرسپولیس نه تنها از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی محروم بود، بلکه بدون بازیکن به مصاف تیم های متمولی رفت که هزینه یک بازیکنشان بیشتر از 10 بازیکن تیم پرسپولیس بود.

ماجرای سیصد میلیاردی های ژاپنی مقابل با تعصب های ایران/////

این مقام نایب قهرمانی برای فوتبال ایران با افتخار بدست آمد و هواداران در پایان بازی با تشویقتیم فوتبال پرسپولیسنشان دادند که معنای تعصب و دستان خالی را می دانند و صعود پرسپولیس به دیدار فینال برای آنها حکم قهرمانی داشته است. قهرمانی که با گذشت از تیم های الدحیل و السد و کامبک های رویایی بدست آمد.

برانکو و مردان ارتش سرخ بدون بضاعت کاری کردند، کارستان و پنجره های امید را پس از چند سال برای فوتبال باشگاهی کشور مان باز کردند و این سر آغازی است برای قهرمانیتیم ملی فوتبالدرجام ملتهای آسیاو دور آینده لیگ قهرمانان و حضور پر قدرت نمایندگان کشورمان که می توانند دوباره این صحنه ها را تکرار کنند.

ماجرای سیصد میلیاردی های ژاپنی مقابل با تعصب های ایران/////

این حرکت ارزشمند باشگاه پرسپولیس، یک حرکت ملی بود که از دید رسانه های خارجی نیز دور نخواهد ماند. پیش چشمان اینفانتینو، رئیس فیفا و شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا یکبار دیگر اقتدار ایران در آسیا نمایان شد و همگان دیدند که پرسپولیس در اوج محرومیت ها و محدودیت ها چگونه بر مشکلات فائق آمد و دیدار با نماینده ژاپن را فقط با اتفاق های دور رفت از دست داد.

پرسپولیس در بازی رفت با نتیجه ۲ بر صفر و با گل های لئو سیلوا و سرجینیو شکست خورد اما هواداران این تیم به تفکراتبرانکو ایوانکوویچو تلاش بازیکنان اعتقاد داشتند و به همین دلیل بود که با بلیت های ۸۰ - ۵۰ و ۳۰ هزار تومانی ۳-۴ ساعت پیش از مسابقه ظرفیت ورزشگاه را تکمیل و از ابتدا شروع به تشویق تیم شان کردند اما با از دست دادن سیامک نعمتی به دلیل اخراج و امید عالیشاه به دلیل مصدومیت، کار برای تیم پرسپولیس مقابل تیم ۳۰۰ میلیارد تومانی سخت شد و همین دلیل یکی از اصلی ترین دلایل ناکامی پرسپولیس در فینال بود. 

ماجرای سیصد میلیاردی های ژاپنی مقابل با تعصب های ایران/////

در روزی که تیم کاشیما روی مهره هم بازیکنان تاثیرگذار زیادی داشت و کوکی آنزای و ریوتا ناگاکی با حضور در زمین در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتند که هر کدام از آنها ارزش خیلی بالای میلیارد تومانی دارند اما روی نیمکت پرسپولیس ۷ بازیکن حضور داشتند که ۲ دروازه بان ( بوژیدار رادوشوویچ - ابوالفضل درویشوند ) و محسن ربیع خواه - احسان علوان زاده - احسان حسینی -  محمد امین اسدی -  طاهرخانی بودند که به جز ربیع خواه که به تازگی از بند مصدومیت رها شدند، دیگر بازیکنان سابقه بازی زیادی ندارند که بخواهند کمک کادرفنی برای حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا کنند.

ماجرای سیصد میلیاردی های ژاپنی مقابل با تعصب های ایران/////

طبق اعلام برآورد ترانسفر مارکت، ارزش بازیکنان تیم کاشیما آنتلرز برابر ۳۰۰ میلیارد تومان برای یک فصل است و این درحالیست که این مبلغ ۲۰ برابر بودجه سالیانه تیم پرسپولیس است.

به هرحال احتمالا به قول مهدی طارمی ( عامل محرومیت پرسپولیس از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی که اکنون در الغرافه قطر توپ می زند ) باید خیریتی در کار بوده باشه که پرسپولیس با محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی و فقط با ۱۳ -۱۴ بازیکن در رقابت های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور می یافت و نتایج خوبی هم کسب می کرد.

ماجرای سیصد میلیاردی های ژاپنی مقابل با تعصب های ایران/////

امیدواریم در فصل آتی تیم های پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و سایپا باز هم این افتخار آفرینی ها را تکرار کنند و این برای فوتبال ایرانی کار سختی نیست و جوانان کشورمان نشان دادند، دلار حاشیه نشین های خلیج فارس هم ارز با تعصب ایرانی ها نیست.


نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد