رئیس اداره تحقیق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

بیمارستان‌ها موظف به خرید از داروهای تولید داخل هستند /مشکل کمبود دارو نداریم

کد خبر: 303781
|
09:26 - 1397/08/20
نسخه چاپی
بیمارستان‌ها موظف به خرید از داروهای تولید داخل هستند /مشکل کمبود دارو نداریم
رئیس اداره تحقیق، توسعه و آموزشهای مردمی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیمارستان‌های دولتی موظف به خرید و استفاده از تولیدات داروی داخلی هستند.

به گزارشاسلام آباد خبر، وریا رحیمی در گفت‌وگو با  خبرنگار مرصاد اظهار داشت: بر اساس بخشنامه جدید وزارتخانه بیمارستان‌های دولتی موظف به خرید تولیدات داروی داخلی هستند.

وی افزود: در صورتی که داروی خارجی از سوی پزشک تجویز شود و نمونه داخلی آن وجود داشته باشد بیمارستان‌ها موطف به خرید داخلی هستند.

رئیس اداره تحقیق، توسعه و آموزشهای مردمی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه وضعیت تامین و تدارک دارو در کل کشور اندک مشکلاتی دارد که از نظر تامین دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بهترین وضعیت ممکن نسبت به سایر استان‌های کشور است، گفت: برخی کمبودهای دارویی آن هم در سطح کشوری وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم.

رحیمی از دپوی دارو در انبارهای دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: به طور مستمر با شرکت‌های توزیع دارو برای تامین نیازمندی‌های بیمارستان‌ها در حال مذاکره هستیم و مشکلی در زمینه تامین دارو نداریم تا جایی که حتی در حال ارائه خدمات به مراکز درمانی استان های همجوار نیز هستیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد

پربازدیدترین ها