رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب مطرح کرد:

کمک۳۰ میلیارد ریالی بلاعوض به مددجویان آسیب دیده در زلزله اسلام آبادغرب

کد خبر: 303782
|
08:00 - 1397/08/22
نسخه چاپی
کمک۳۰ میلیارد ریالی بلاعوض به مددجویان آسیب دیده در زلزله اسلام آبادغرب
اسلام آبادخبر: رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب گفت: از طریق کمیته امداد ۳۰ میلیارد ریال به صورت بلاعوض به مددجویان آسیب دیده در زلزله ۹۶ اسلام آبادغرب مساعدت شده است.

محمد بیگزاده رئیس کمیته امداد شهرستان اسلام آبادغرب در آستانه سالروز زلزله آبان ماه ۹۶ در استان کرمانشاه در گفتگو با اسلام آباد خبر، اظهار کرد: در زلزله آبان ماه ۹۶ بیش از ۵۴۰ واحد از منازل مددجویان تحت حمایت این شهرستان تخریب یا نیاز به بازسازی داشته‌اند که از این تعداد ۴۰ واحد شهری و ۵۰۰ واحد روستایی می باشد.

 

وی اعلام کرد: علاوه بر مساعدت ها و پرداخت وام، ستاد معین شهرستان تاکنون قریب ۳۰ میلیارد ریال از طریق کمیته امداد به صورت بلاعوض به این عزیزان مساعدت کرده است.

 

رئیس کمیته امداد شهرستان گفت: بر اساس بعد خانوار، هر خانواده که اقدام به ساخت و یا بهسازی منزل مسکونی اش نموده، ۱۰ تا ۱۳ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت گردیده است.

 

وی افزود: به تعداد ۱۱۴ خانوار از مددجویان تحت حمایتی که اقدام به بهسازی و ساخت منازل مسکونی شان نموده‌اند، یک بسته کامل شیرآلات به ارزش ریالی حداقل ۱۰ میلیون ریال، تعداد ۱۰۰ عدد مشعل گاز و تعداد ۷۰۰ تخته پتو تحویل گردیده است.

 

بیگزاده خاطرنشان کرد: کمیته امداد تا آخرین ساخت و ساز در کنار مددجویان خواهد بود و از هیچ مساعدتی دریغ نخواهد کرد و ابراز امیدواری کرد که با کمک دیگر مسئولین شاهد شهرستانی آباد باشیم انشاءالله.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد